Jongens en meisjes de topic is weer geopend !! Nieuwe Ruilgames toegevoegd en Ik zoek FM3 en Operation Flashpoint: Dragon Rising
Fifa 06 road to worldcup Kung Fu Panda Lego Star Wars Lego indiana Jones NBA Street Homecourt X-Men Tegn wat uit mijn draadje?
Nicoow > Enige wat ik zie waar ik eventueel wel bereid bent tegen te ruilen is GTA 4 .. ik hoor/lees het wel DynaMite > helaas ... geen interesse
Dennis> ik heb geen fm3 maar fm2 maar ondonks dat zit er niets bij wat ik leuk vond of wat ik niet al ooit eens gepeelt hebt.
Aangezien je hier al een tijdje niet gereageerd hebt, ben je nog geïnteresseerd in Dragon Rising? Ik zou hem graag ruilen voor jouw Dirt2 + Perfect Dark Zero
Interesse in?: - TMNT - Avatar De Brandende Aarde - Cabela's Trophy Bucks - Bully Ben wel geinteresseerd in enkele van je games
Thapp> helaas zit niets tussen Stingray> ik heb condemned van mijn lijst gehaald die lag afgelopen weekend onder de kerstboom Richard> Assasins creed ben ik niet meer naar op zoek en ik heb ik ook van mijn wishlist gehaald.