Goeie zet van MS. Wel jammer dat er geen achievements bij de orginele xbox titels zitten . Nu hopen op BIA 1 & 2
beetje raar verhaal al zeg ik het zelf, als ze hier geen verbetering in brengen krijg je eigenlijk toch een beetje een half product.
Jij kan zo mijn gedachten weten, en mijn mening weten door naar mijn gamerscore te kijken? Vent je bent speciaal!
ff in Ned. Fable: Er zijn wat problemen met de audio en er is wat texture gezeik. Ook blijft de game even hangen als je tattoos wil verwijderen. De extra content in de game, zoals demo’s en trailers zullen niet beschikbaar zijn. Selecteer je dit toch, dan loopt je 360 vast en zul je hem moeten resetten. * Fuzion Frenzy: Er zijn wat kleine frame rate drops. Ook hier is de extra content niet aanwezig en loopt je Xbox wederom vast als je het toch probeert. * Halo: Heeft ook last van frame rate drops! * Psychonauts: HDMI 720p is niet beschikbaar voor PAL gebruikers (wij dus) De game slaat vast als je dit toch probeert. Wij moeten dus de game in 1080i of 1080p spelen.
Fahrenheit speel ik dan wel uit op de 360. Als Phantom Dust uit komt met live ondersteuning voor Europa zal dit geweldig zijn, ook Pyschonauts, Ninja Gaiden Black ga ik dowloaden als ze komen.
mwja ik wil conker wel eens spelen hoor! Ik wil wel weer een keertje bouncen op mevrouw zonnebloem! ruar
Achja Kick 'm maar even omhoog: had gelijk een vraag aan de mensen die zo'n game hebben gekocht, Hoe bevalt ie?
Halo Fable Fuzion Frenzy Fahrenheit Crash Bandicoot Wrath of Cortex Crimson Skies Psychonauts Zelf heb ik Fahrenheit gekocht, zeker een aanrader. Met deze Xbox Originals kan je alleen niet in je Dashboard, dat vind ik wel jammer. En het kost je veel van je harde schijf ruimte. Fahrenheit is 3,1 Gb. Dan gaat het hard, ik heb nu nog 5,4 Gb aan ruimte over. Maar goed, ik ga toch niet vaak van deze optie gebruik maken. Toevallig wilde ik graag Fahrenheit weer een keer spelen, ik vind het persoonlijk 1 van de toppers van de oude Xbox. Voor de rest heb ik alle leuke Xbox titels wel bij me in de kast liggen
is fable dan fable the lost chapters? want volgensm ij had je 2 versies die uitkwamen, en lost chapters was een soort uitbreiding ofzo? dacht btw dat er ook films te downloaden waren, maar ik zie nog helemaal nix?
kotor2 kan je gewoon in de winkel halen, is gewoon BC. kotor1 miss ook wel maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
Ik zag dat ze als leuke verassing bij alle xbox originals een gratis thema en gamerpics hebben toegevoegd. Vooral de Halo 1 thema is tof