1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360's: Online Game Store - Xbox Originals

Discussie in 'Algemeen' gestart door E-lite Victoria, 13 nov 2007.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Er was een probleem dat 60hz Xbox spellen niet via VGA gespeeld konden worden. Iets zegt mij dat dat met een update inmiddels verholpen was, maar daar ben ik nu toch niet zo zeker meer van :eek:

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die spellen nemen echt ziekelijk veel ruimte in beslag. Ninja Gaiden Black is 5,9 Gb
    Ik heb nog maar 4,7 Gb, dus je moet echt een grotere harde schijf kopen wil je die Originals downloaden. Die 4,7 Gb heb ik hard nodig voor af en toe een nieuwe arcadetitel, maar ook nieuwe maps voor spellen zoals Halo 3

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien een idee om wat demo's/trailers te verwijderen?
    Of wordt al die ruimte in beslag genomen door (full) arcade games? :eek:

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Meeste wel. Ik heb geen trailers erop staan, alleen de demo van Devil May Cry 4. Ik heb 34 full arcadegames, maar ik had al een Original gekocht. Ik had Fahrenheit gekocht die 3,1 Gb in beslag neemt. Dus alleen Fahrenheit neemt meer ruimte in beslag dan al mijn arcadegames

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Black en Sid Meier's Pirates zijn nu toegevoegd zag ik. Wel een goede keuze, aangezien beide titels eigenlijk te laat uit kwamen en lastig te verkrijgen waren. :)
    Vind 15 euro wel duur voor een download, marktplaats heeft genoeg Xbox originals met hoesje en boekje voor een tientje te koop. ;) Bovendien zul je voor 18 euro aan punten moeten halen, 1200 was makkelijker geweest, was je voor 12 euro klaar. :+
    Maar Sid Meier's Pirates (net als Black) is lastig te krijgen (ook tweedehands), zodat je weinig keuze hebt.

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  6. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb ninja gaiden black gedownload als xbox original (5,93 gb). Dit duurde bij mij een hele lange tijd, dus ik wachtte vol spanning af. Na plus/minus een halve dag had ik hem binnen. Ik wilde het gaan spelen, echter ik kon het spel nergens vinden :confused: ... Hij stond niet in 'games library', dus ik ging m'n harde schijf doorzoeken. Daar zag ik wel staan 'Xbox original' maar hier stond als icoontje een gele driehoek met een uitroepteken erin met erboven 'Corrupted'. Dus nu ben ik hem overnieuw aan het downloaden, hopend dat het nu wel lukt.
    Kan iemand mij misschien vertellen aan wat dit kan liggen?

Alvast Bedankt.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog wat puntjes over, en ik vroeg me af of iemand nog een echte must-have (omg heb je die nog niet gespeel) titel weet,

heb nog genoeg puntjes voor 1 original game,

zelf dacht ik aan fahrenheit of fable,

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De enige Originals die ik zelf interessant vind, zijn Fahrenheit en Ninja Gaiden Black. Het enige spel dat ik gekocht heb is Fahrenheit. Maar goed, Fable is ook erg goed, maar het is niet echt mijn genre. Zelf zou ik kiezen voor Fahrenheit vanwege de sfeer, het verhaal en de manier waarop het verteld wordt. Maar met Fable ben je denk weer langer bezig. Het ligt er maar net aan in welk genre je zin hebt en die moet je dan maar kopen, want het zijn allebei prima spellen

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Is Ninja Gaiden Black waard om gekocht te worden? Of is het misschien beter om te wachten op deel 2. Zelfde geldt eigenlijk voor Fable..

10. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is het waard gekocht te worden, fable ook, maar dat is niet mijn soort spel.

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kvind alleen 14 euro best wel veel voor een xbox1 game....

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net fable 1 gedownload, en wat een game zeg:D
    dat ie van 2004 is stoort me helemaal niet. echt een fantastische game, de sfeer en alles, :D

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kun je Ninja Gaiden Black ook nog gewoon ergens kopen? Want heb geen zin om er 6 gig voor op te eisen;)

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Bol.com misschien en deze winkel heeft hem in iedergeval;
    Digifan link

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dreamfall is het enige spel dat ik altijd al een keer heb willen spelen voor de Xbox. Alle andere interessante Xbox spellen heb ik al een keer gespeeld. Dus ik overweeg een aankoop als het aantal gig voor downloaden meevalt

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik hop nog steeds dat Phantom Dust ooit naar Xbox Originals gaat deze game is nog nooit in Europa verschenen

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe moet ik bij Ninja Gaiden magie gebruiken?

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Y + B (eerst een Ninpo naar keuze equippen)

kut als er geen boekje bij zit heh:p

Deel Deze Pagina