springen + Y voor de flying swallow attack tot je er een aantal tentakels afgehakt hebt en hij zn oog opent, de rest wijst zich vanzelf :b:
hey ik vroeg mij af hoe NGB speelt, zijn er veel problemen mee of niet?? las dit, maar weet niet meer wat uninhibited betekent. "What really matters is that the action is uninhibited by slowdown, which is the case. "
Ik heb net besloten Ninja Gaiden Black voor mijn 360 te kopen via Xbox originals op de MP. Maar wat gaat dat downloaden idioot langzaam zeg? Dit ben ik niet gewend van download speeds op de MP. Demos gaan meestal hardstikke vlot. Zoals het nu gaat heb ik deze vannacht nog niet binnen.
Heb van de week NGB gekocht en Fahrenheit. Allebei topgames. Fahrenheit had ik al vrij snel uitgespeeld, maar wat een verassing zeg, vond het concept heel origineel en het verhaal was ook tof. Even een vraagje over NGB: Hoe zet je de moeilijksgraad hoger? Kan volgens mij alleen maar op Ninja Dog spelen, maar dat weet ik niet zeker. Heb namelijk nog niet een optie gezien om dit te veranderen, ook niet in het startscherm volgens mij. Wel jammer, aangezien ik nu er veel te makkelijk doorheen loop.