Xbox360's: Online Game Store - Xbox Originals

Discussie in 'Algemeen' gestart door E-lite Victoria, 13 nov 2007.

1. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wees maar niet bang, dit staat er in de bron van dat artikel ;)

Ging al even zweten. Ik moet gewoon Butcher Bay kunnen spelen op mijn xbox360 :)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan dus alleen maar goed nieuws. Dit jaar kunnen we los! :D

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Maandag komt Guilty Gear X2, dat leek me altijd wel een vet spel

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Te samen met Spyro, ook wel een leuke game. Blijft altijd leuk die Xbox Originals.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als je begint begin je op normal. Als je in de eerste chapter 3x dood gaat, kun je ervoor kiezen om de "Ninja's te verlaten", als je dit doet, zul je een niveau lager gaan spelen, wat dus "dog" is ofzo. Het komt erop neer dat je op easy speelt en overnieuw moet beginnen als je op normal wilt. Als je op normal het spel uitgespeeld hebt, unlock je de volgende stage.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Xbox Original: The Legend of Spyro: A New Beginning

Content: The Legend of Spyro: A New Beginning
    Price: 1200 Microsoft Points
    Availability: All Xbox LIVE regions except available in Germany, Japan and Korea
    Dash Text: [ESRB: E10+ (EVERYONE 10+) CARTOON VIOLENCE] Single Player. GAME-PLAY ALERT: This game has been fully tested to successfully play on your Xbox 360 console. However, in some cases, you may see some minor irregularities with audio/video for brief periods. For more details, see www.xbox.com/xboxoriginals. Uncover Spyro's secret history as you embark on a dangerous quest to face off against the ultimate creation of the Dark Master, Cynder. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

En alleen in de US (en azie):

Xbox Original: Guilty Gear X2 #Reload

Content: Guilty Gear X2 #Reload
    Price: 1200 Microsoft Points
    Availability: North America and Asia
    Dash Text: [ESRB: T (TEEN) BLOOD, VIOLENCE, SEXUAL THEMES] Local Multiplayer 2, 5.1 Surround Sound. GAME-PLAY ALERT: This game has been fully tested to successfully play on your Xbox 360 console. However, in some cases, you may see some minor irregularities with audio/video for brief periods. For more details, see www.xbox.com/xboxoriginals. What is Guilty Gear XX #Reload? Beautiful animation and strongly individualized characters, combined with the exciting 2D fighting action of the Guilty Gear series. 23 characters, including Kliff Undersn and Justice! All the great fighting techniques of the original game. Online multiplayer battle! Enhanced Original Mode, Story Mode, M.O.M. Mode, Survival Mode, Mission Mode, and Training Mode. Learn all about the world of Guilty Gears by playing through each of the modes. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

-----------------------------------------------------
    Spyro wil ik best nog wel eens spelen, maar het neemt zoveel GBtjes in beslag (en 1200 punten is niet niks)

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jammer dat we Guilty Gear niet krijgen. Maar aan de andere kant zou ik hem toch niet gekocht hebben. Ik heb nog maar 4,6 Gb. Die ruimte ga ik niet verspillen met een Xbox Original. Die ruimte bewaar ik voor mappacks zoals voor Halo 3 of straks met Gears of War 2

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Weet iemand waar ik de volgende xbox games voor een acceptabel bedrag kan kopen?

Fable The Lost Chapters
    Fahrenheit
    Mercenaries
    Psychonauts

Ik wil ze niet op de 360 downloaden want dat is duurder en dan staat mijn hele schijf vol.

Alvast bedankt ;) :)

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je naar Marktplaats/Ebay zult moeten gaan. Er zijn namelijk nog maar heel weinig winkels die originele Xbox spellen verkopen. En al helemaal de spellen die jij graag zou willen.

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje voor de mensen die ervaring met gamehubs hebben. Er staat dat paypal de enige betalingsmogelijkheid is. Moet je voor pay-pal een visa/creditcard hebben. Of is het ook mogelijk om van een giro/bank rekening geld over te maken naar pay-pal en zo te betalen bij gamehubs?

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dit is niet het goede forum hiervoor :)

Je kunt het beter hier vragen :)

Laatst bewerkt: 7 jul 2008
  14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    ohja mijn fout, ik keek verkeerd lol. Zag online game store maar niet dat er xbox originals achter stond :D Bedankt.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    No thanks :)

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Weet iemand of de volgende spellen (ervan uitgaand dat ze vanaf de disc worden gespeeld) breedbeeld hebben? Het gaat om de volgende 4 spellen...

Fable
    Fahrenheit
    Fifa Street 2
    Lord of the Rings The Third Age

Alvast bedankt :)

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maandag al.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is dat onze xclusieve DLC ? :+

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jammer dat ze SA doen en niet VC die imo 100x beter was. Xbox originals doen het nog steeds niet voor me. Heb nog altijd liever de arcade spellen.

20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien koop ik het wel :p. Ik had vroeger de PS2 versie, maar die heb ik nooit voor de volle 100% uitgespeeld. En als je erover nadenkt dat het wss snellere laadtijden zal hebben (Het word allemaal geladen via de HDD) én de graphics opgepoetst zijn vergeleken met de PS2 versie..

Tja, misschien... :D

Deel Deze Pagina