Chronicles of Riddick Dark Athena is een remake + een addon. Ik zou wel graag jouw bron willen lezen want IGN en Wikipedia geven nog steeds aan dat het een remake wordt: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Chronicles_of_Riddick:_Assault_on_Dark_Athena
Hier wordt het benoemd als een nieuw deel: http://www.psonly.nl/nieuws/15841/The_Chronicles_of_Riddick:_Assault_on_Dark_Athena_bijna_klaar/ maar jouw nieuws stemt me vrolijker
Wees maar niet bang, dit staat er in de bron van dat artikel Ging al even zweten. Ik moet gewoon Butcher Bay kunnen spelen op mijn xbox360
Als je begint begin je op normal. Als je in de eerste chapter 3x dood gaat, kun je ervoor kiezen om de "Ninja's te verlaten", als je dit doet, zul je een niveau lager gaan spelen, wat dus "dog" is ofzo. Het komt erop neer dat je op easy speelt en overnieuw moet beginnen als je op normal wilt. Als je op normal het spel uitgespeeld hebt, unlock je de volgende stage.
Xbox Original: The Legend of Spyro: A New Beginning Content: The Legend of Spyro: A New Beginning Price: 1200 Microsoft Points Availability: All Xbox LIVE regions except available in Germany, Japan and Korea Dash Text: [ESRB: E10+ (EVERYONE 10+) CARTOON VIOLENCE] Single Player. GAME-PLAY ALERT: This game has been fully tested to successfully play on your Xbox 360 console. However, in some cases, you may see some minor irregularities with audio/video for brief periods. For more details, see www.xbox.com/xboxoriginals. Uncover Spyro's secret history as you embark on a dangerous quest to face off against the ultimate creation of the Dark Master, Cynder. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. En alleen in de US (en azie): Xbox Original: Guilty Gear X2 #Reload Content: Guilty Gear X2 #Reload Price: 1200 Microsoft Points Availability: North America and Asia Dash Text: [ESRB: T (TEEN) BLOOD, VIOLENCE, SEXUAL THEMES] Local Multiplayer 2, 5.1 Surround Sound. GAME-PLAY ALERT: This game has been fully tested to successfully play on your Xbox 360 console. However, in some cases, you may see some minor irregularities with audio/video for brief periods. For more details, see www.xbox.com/xboxoriginals. What is Guilty Gear XX #Reload? Beautiful animation and strongly individualized characters, combined with the exciting 2D fighting action of the Guilty Gear series. 23 characters, including Kliff Undersn and Justice! All the great fighting techniques of the original game. Online multiplayer battle! Enhanced Original Mode, Story Mode, M.O.M. Mode, Survival Mode, Mission Mode, and Training Mode. Learn all about the world of Guilty Gears by playing through each of the modes. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. ----------------------------------------------------- Spyro wil ik best nog wel eens spelen, maar het neemt zoveel GBtjes in beslag (en 1200 punten is niet niks)
Jammer dat we Guilty Gear niet krijgen. Maar aan de andere kant zou ik hem toch niet gekocht hebben. Ik heb nog maar 4,6 Gb. Die ruimte ga ik niet verspillen met een Xbox Original. Die ruimte bewaar ik voor mappacks zoals voor Halo 3 of straks met Gears of War 2
Weet iemand waar ik de volgende xbox games voor een acceptabel bedrag kan kopen? Fable The Lost Chapters Fahrenheit Mercenaries Psychonauts Ik wil ze niet op de 360 downloaden want dat is duurder en dan staat mijn hele schijf vol. Alvast bedankt
Ik denk dat je naar Marktplaats/Ebay zult moeten gaan. Er zijn namelijk nog maar heel weinig winkels die originele Xbox spellen verkopen. En al helemaal de spellen die jij graag zou willen.
Ik heb een vraagje voor de mensen die ervaring met gamehubs hebben. Er staat dat paypal de enige betalingsmogelijkheid is. Moet je voor pay-pal een visa/creditcard hebben. Of is het ook mogelijk om van een giro/bank rekening geld over te maken naar pay-pal en zo te betalen bij gamehubs?
ohja mijn fout, ik keek verkeerd lol. Zag online game store maar niet dat er xbox originals achter stond Bedankt.
Weet iemand of de volgende spellen (ervan uitgaand dat ze vanaf de disc worden gespeeld) breedbeeld hebben? Het gaat om de volgende 4 spellen... Fable Fahrenheit Fifa Street 2 Lord of the Rings The Third Age Alvast bedankt
Jammer dat ze SA doen en niet VC die imo 100x beter was. Xbox originals doen het nog steeds niet voor me. Heb nog altijd liever de arcade spellen.
Misschien koop ik het wel . Ik had vroeger de PS2 versie, maar die heb ik nooit voor de volle 100% uitgespeeld. En als je erover nadenkt dat het wss snellere laadtijden zal hebben (Het word allemaal geladen via de HDD) én de graphics opgepoetst zijn vergeleken met de PS2 versie.. Tja, misschien...