1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360world.nl

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Roberto, 14 mei 2005.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het plaatje gaat over de game. Denk niet dat ze alle 360 games van hetzelfde plaatje gaan voorzien.
    Weet niet hoe het in de toekomst zit op XBW met de huidige Xbox en de Xbox 360, maar zolang beide consoles er zijn kan het best verwarrend zijn qua nieuws als niet (duidelijk) in de titel staat of het om de nieuwe (Xbox 360) gaat of de huidige generatie van de Xbox.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    we gaan een tabje maken die net als {updated} voor de titel komt, maar dan met [360] in het groen!

3. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    VET KOEL !!!!!!!!
    :eek:

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
  5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het over de XBOX 360 gaat en niet over de XBOXWorld 360 ;)

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat snap ik. Maar het klinkt nergens naar.

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar je mag niet zomaar aan merknamen gaan sleutelen ;)

8. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    laat het maar gewoon bij xboxworld.nl, ik vind die xboxdriehonderdenzestig (klink toch voor geen meter...ok xboxthreesixty is wat beter, lekker goedkoop ook, $3,60 voor een next gen console :+ ) een klote naam, xbox is en blijft xbox, ookal heb je straks een xbox tweemiljoendrieendertig, scheitnamen zijn het.
    Je kan altijd nog altijd een gedeelte voor de 'ouwe xbox' blijven aanhouden, ipv een aparte site op te starten. _O_ www.xboxworld.nl _O_

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    xbox drie-zestig is geen klote naam ;) zo zeg ik em al sinds ik er van hoorde.. lkkr makkelijk, en kort.. :+ maar das mierenn*uken.. als je er last van hebt zeg je toch gewoon Xbox zonder 360 erachter? mja..

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Xbox360world klinkt niet.
    Beter dit: X360world

11. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Zo kun je wel alle mogelijkheden gaan registreren als verwijs-domeinnaam. :{

12. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    idd :D , dat is wel amusant, ga je naar www.ps3world.nl, kom je ook uit op xbw :+

Edit://W00t, 600ste post ::p

Deel Deze Pagina