1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Bg, chill out, hang em, damnation. Dat zijn toch echt de maps in halo :)
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond, Rat race, battle creek, longest en wizard ook wel goede maps:9 , kortom eigenlijk alles wel behalve boarding action en chiron. Trouwens wel knap dat een map al foundation gewoon nog 10x kutter is dan chiron, moet je dus is nagaan hoe klote halo2 dus eigenlijk in vergelijking met halo1 wel niet is qua maps:+
     
  3. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Daar staan natuurlijk ook weer de maps zoals Lockout en Ivory Tower tegenover, er zitten wel kut maps in maar ook veel goeie hoor :p
     
  4. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Boarding action is best leuk voor team snipers 4vs4 of meer. Sidewinder en Chiron heb ik altijd al paupermaps gevonden. De rest van de maps is wel goed, als je maar de juiste gametypes erop speelt.
     
  5. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die Chiron staat echt STIPT op Nr.1 slechtste map Halo:9 Geen enkele map kan daar aan tippen lol!

    En idd, longest was ook echt wel een te lauwe map hoor.. In begin vond ik het nix maar toen begonnen ik met starsix TS en CTF games op te spelen, nou het was echt te BAAS voor woorden. Trwns je moet Derelict niet vergeten hoor, die map was ook gewoon prof! Heb ik ook echt helemaal grijs gespeeld:D


    Salut_0/
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, op de één of andere manier vond ik derelict egt een kut map, nooit wat aan gevonden.... Ik weet trouwens niet waarom precies, alles voelde gewoon kut in die map naar mijn mening ofzo:confused:
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Derelict was vet, cker toen je daar leerde om rocket/camo en snipe weg te naden. Dan had je nog een kans als de tegenstander controle had over de teleports.

    Longest is ook wel vet. CTF heb ik daarop helemaal kapot gespeeld met shytot. Slayer vond ik iets minder maar was niet slecht.

    Sidewinder was nieteens zo slecht, met wat tactics kon je daar leuke games krijgen, zoals de vlag langs de "tralies" gooien o.i.d. CTF hang em ben ik eigenlijk nooit zo'n voorstander van geweest, spawnrapen ging me daar iets te makkelijk en vond de verdeling tussen rode en blauwe basis niet echt eerlijk.

    Boarding action is lachen als je je verveelt, ik probeerde daar altijd mezelf te stucken door een plasma nade naar overkant te gooien en via de teleport daar in te lopen. Hoe nutteloos 8)
     
  8. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens 4v4 KOTH of CTF spelen ipv 2v2 TS in Derelict. Bij CTF heb je geen OS, 2 camos, 1 rocket en 2 snipers. Overigens spawnt de rocket dan ook niet om de 3 seconden. Ik vind derelict echt een kutmap voor 2v2 TS, 1 team staat boven met sniper en rocket + power ups en je hoeft nooit naar beneden. De rocket spawnt ook veel te snel, beetje jammer allemaal. Maar zoals ik zei, je moet gewoon de juiste gametypes erop spelen, dan is bijna elke map leuk. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  9. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah je zal altijd mening verschillen houden over bepaalde gametypes op bepaalde maps:9
     
  10. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    En nu wil ik toch weleens een keer een avondje gamen met jullie |:-
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei toch al dat ik mijn mening niet echt kon onderbouwen, waarom ik die map kut vond, maar ik vond hem gewoon klote:9
     
  12. BartBreij

    BartBreij Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier valt mijns inziens weinig aan toe te voegen. Topmaps!

    (Al is Rat Race de laatste tijd ook erg leuk - maar meer voor de afwisseling)
     
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ook ZOVEEL beter was in halo1.. dat is die warthog! En dan heb ik het over de besturing, snelheid en als j er onderweg uitspringt dat ie niet gelijk stil staat (wat logisch is) Ook als je een rijdende hog met rocks schoot, vloog ie tenminste ook kenker ver door! In halo 2 staat ie gelijk stil, lekker logisch.. En dan het in- en uitstappen van die hog! In halo1 kon je er tenminste makkelijk ''inspringen''. Was juist mooi om zo'n pick up te doen om bijv langs iemand die de vlag heeft heen te rijden en snel op te halen en te weg blazuh! Dat mis ik ook wel in halo 2..


    Salut_0/
     
  14. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Yep helemaal gelijk, kijk bijvoorbeeld maar die montage van WaLKa van Halo 1 '' Killing Spree '' Daar zie je ook een prachtige pick up met de vlag.

    I love the feeling :p
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Of vanuit de passanger seat uitstappen terwijl iemand rijdt en gelijk in de turret stappen. Dat was pas kk baas. Of dan als je naar die basis reed tering hoog uit die turret jumpen enzo. Good ol' days :+
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammergenoeg wist ik alleen niet hoe dat moest:'-(
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat die jump niet? Gewoon omdraaien, omhoog kijken eruit stappen en A bashen.
     
  18. BartBreij

    BartBreij Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik mooi niet de enige die Halo bigtime beter vindt dan numero two ;)
     
  19. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Halo 2 is gewoon meer arcade gemaakt en minder skill, het is allemaal veel sneller geworden en gemakkelijker voor de mainstream gamers onder ons. Halo was puur voor de echte xbox gamers die de multiplayer wel kon waarderen en er echt goed in konden worden en dat hadden ze wel door bij Bungie. Al met al is Halo 2 toch wel een goed spel hoor maar ik prefer Halo 1 ;)
     
  20. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad als je nu halo1 gaat spelen, ik althans dan voel ik me net een slak, en persoonlijk vind ik dat k*t. maar kan best begrijpen dat anderre mensen dat naar 4 jaar nog leuk vindenO-)
     

Deel Deze Pagina