Ik zou trouwens voor de 20e keer kunnen posten dat PAL kut is, maar dat doe ik toch maar niet. Of heb ik dat nou net gedaan?
PAL is niet kut als je het gewend ben. Kom je in aanraking met NTSC versie, dan kan ik me voorstellen dat je het minder vindt.... maar kut is het niet! NTSC is gewoon beter, laten we het daar op houwen. Pal is goed en Ntsc geeft het net nog iets meer Peace_0/
Ik speel halo 1 pal nog zeer graag op lans en op connect....Of host (ook op normale system links) is wel zwaar wennen maar toch, ik doe het nog graag.
NTSC is gewoon 1/6 keer sneller dan PAL, of eigenlijk is PAL 1/5 keer langzamer dan NTSC, zodat Halo NTSC wat fijner,sneller en vloeiender speelt.
Wattafak Nozzman heeft gepost. Maar klopt idd, alleen PAL is 1/6 keer langzamer en niet 1/5 woot. Maar PAL is inderdaad supertraag, je springt minder hoog, minder fall damage en veel meer delay. De menu's bij PAL zit zelfs delay in lol. Maargoed, het grote verschil zit 'm echt in de snelheid van de game. Verschil is ongeveer te vergelijken met Halo2 op PAL 50 of PAL 60 spelen, alleen dan 10x erger.
Respawn tijd is bij NTSC 30 sec bij PAL 36 sec Als PAL 1/5x langzamer is dan NTSC: 30/5 = 6 dus 6sec. langzamer is 30+6=36 sec Als PAL 1/6x langzamer is dan NTSC: 30/6 = 7,2 dus 7,2 sec. langzamer is 30+7,2=37,2 sec. klopt dus niet Als NTSC 1/5x sneller is dan PAL: 36/5 = 7,2 dus 7,2 sec. sneller is 36-7,2=28,8 sec Klopt ook niet maar dat wisten we al Als NTSC 1/6x sneller is dan PAL: 36/6 = 6 dus 6 sec. sneller is 36-6=30 sec.
mwah bij halo2 is het te doen hoor.. speel op 50 HZ als ik montage maak en 60 HZ als ik niet eentje maak maar ik merk al heel snel het verschil niet meer op 50 hz.. alleen als je dan weer naar 60 HZ gaat dan gaat het opeens wel snel allemaal
Hij zegt ook dat het verschil veel groter is dan dat verschil, het was slechts een soort van indicatie, zodat mensen zich er een voorstelling van kunnen kamen