1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

  1. Candyman

    Candyman Guest

    :D lief ;) maar ik weet zeker dat ik redelijk goed op niveau ben weet je wat dit klinkt opzich als een uitdaging mss over een week ;) ene Bullet ik heb hem voor 110 € verkocht met 4 spellen (2 spellen die niet echt goed zijn ;) rainbowsix 3 en splintercell panoratomorrow :confused: ene 2 goede fable ene Need4speedunderground 2)
     
  2. Candyman

    Candyman Guest

    Ice ik weet dat ik na 1 week niet met de top meekan ! na langen niet doordat zij de aim perfect hebben en de trucjes door hebben ( ik ken dan net miss de mappen) mare ik weet zeker dat ik me aim op pijl heb en 3shots kan uitdelen (1 op 1 gevechten mss wel kan winnen) maar als ik met de top mee wil dan zou ik wel een paar maandjes er voor gaan moeten zitten ;) maar naar 1 week word ik niet mee ingemaatk door jensss met 25 uit 12 ene dat was me hoogste score dacht ik :D
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    zozo dat is meer dan dat ik er voor gekregen heb ;) maar wanneer ga je die 360 halen? en welke game haal je er dan bij?
     
  4. Candyman

    Candyman Guest

    Ik zou hem morgen krijgen marja die MF ;) wss over een week en als ze me echt hard gaan naaien over 2.
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    als je voor de mediamarkt gaat staan heb je nog een redelijke kans hoor:eek: maar welke game?
     
  6. Candyman

    Candyman Guest

    welke game .. jah ik blijf zoiezo halo 2 spelen .. zal niks van terecht komen marja ik ken mezelf dit zei ik ook bij RBS marja nooit meer gespeeld jah trouwens een keer 2 weken weer marja gaat het niet over voordat hier drekt me hele game leven optafel word gegooid. Ik zit te twijfelen tussen Call of duty 2 ene Quick 4 mare ik heb er eik nog niks ofgelzen of op gezocht :confused: niet echt reserch gedaan dus ik weet eigelijk nog niet.
     
  7. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb me post nog niet geplaats of er staan alweer 4/5 nieuwe8) !Whoooojoooo:D Te erg:+

    Kan nog wel heel veel dingen kwijt over het spel en bijv ik en escobar weten alles van het spel af. Wij kunnen wel heeel goed inschatten hoe snel je beter wordt met dat spel en wanneer je kan praten dat je 3 shots kan uitdelen;) laat staan ook nog is 1 vs 1 duels winnen van bijvoorbeeld een oud halo 1 speler Esco [ ja ik weet je speeld nu ook nog:9 maar je ''tijd'' is geweestO-) ]


    _0/

    edit: Maak daar maar 7 post reply's van! Whahahaha! Jesus!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  8. Candyman

    Candyman Guest

    :D klopt ik onderschat het ook mare 1 vs 1 duel bedoelde ik niet tegen een echte veteraan ;) marja zo'n oude game is niks voor mij om me in teverdiepen ik vind het beetjuh traag ene halo 2 geef ik 100 % de voorkeur aan, deze keus zou wss anders zijn geweest als ik halo 1 had gespeeld.
     
  9. Candyman

    Candyman Guest

    Jah ik moet wat he zonder xbox ;) haha !
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    GEEN Quake 4 ;) daar ga je spijt van krijgen, als ik jou was zou ik eerder PGR3 of Perfect dark halen, CoD2 is ook vet maar betwijfel of dat leuk is na halo2(erg trage wapens enzo). Dus moet je zelf maar weten maar als ik morgen mijn 360 heb zie je mij waarschijnlijk nooit meer op Halo2(hou me wel even zoet met PGR3, Perfect Dark en Kameo O-))
     
  11. Candyman

    Candyman Guest

    Quick 4 zou ik kopen doordat de snelheid van de game mij wel bevalt, CoD 2 meer voor het realisme ene Perfect Dark heb ik om eerlijk te zijn van de mensen die hem gespeeld heben niet veel soeps gehoord majra nadat ik wat dinge heb gelezen zal ik me beslissing wel maken, PGR 3 mwa ik ben snel uitgekekgen op een race game!!
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe Quake 4 zit vol met fouten en krijgt over het algemeen erg slechte reviews door die framedrops enzo, dus zo snel zou het niet gaan als je heletijd zit te haperen :9
     
  13. Candyman

    Candyman Guest

    haha jah hieruit blijkt dat ik reserch moet gaan doen !! nou die valt dus al af als je het mij vraagt ;).
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo1 is inderdaad verouderd en het wordt nauwelijks meer gespeeld. Niet echt een game om nog veel tijd in te stoppen dus.

    Alhoewel er nog altijd geen betere console shooter is uitgekomen in die 4 jaar naar mijn mening. Stel, Bungie brengt H1 opnieuw uit met Xbox Live en 3 nieuwe maps en ze doen wat aan de netwerkcode. Ik weet zeker dat zo duizenden mensen dat spel zouden kopen zonder er ook maar enigszins aan te twijfelen of het wel de moeite waard is. Te belachelijk voor woorden eigenlijk, maar wel de waarheid.
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjah, enigste spellen die ik speel voor xbox zijn halo1 en halo2 maar ik wordt gewoon gek van al die beatdown noobies en bullshit in halo2..|:- Dus speel ik weer halo1:)

    Ennuh ik las laatst wel iets over dat Bungie bij halo3 halo1 + xboxlive ofzo wou uitbrengen, maar dat het niet mocht van microsoft..

    -Microsoft is arguing that the concern over porting Halo 1 over to Xbox Live (Bungie wants to include this on the Halo 3 Disc) Is "wasting time and talent". This was argued down by many a bungie staffer, who want to bring back the hardcore halo 1 audience.

    http://www.gamespot.com/xbox360/action/halo3/show_msgs.php?topic_id=24235606&pid=926

    Maarja zal weer wel allerlei geruchten zijn die of niet waar zijn of toch niet uitkomen:{
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel over XBC spelen jensss.

    Maestro halo 1 is niet zo makkelijk als je denkt. Je kunt niet zomaar 3 shotters maken, dan moet je precies weten hoe de bullet delay werkt. Dit is ook het knappe van de ogre's, die weten dit precies.
    NFS is een slecht spel en Rainbow Six 3 is een goed spel:p. En ik zou ook voor quake gaan, ik heb quake 3 redelijk veel gespeeld. Was super vet. Lekker snelle actie, en quake ligt me net iets beter dan unreal.

    Als je dit nog steeds beweerd moet je toch net even iets meer halo 1 spelen. Ik heb het ook niet veel gespeeld maar ik vind hem zeker wel vetter en beter.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  17. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    We lopen wel allemaal bungie af te zeiken, maar volgens mij wordt bungie gewoon keihard geremd in creativiteit etc door microsoft. Ze mogen niet meer doen wat ze willen, en zijn gigantisch commercieel geworden...

    En als ze halo 1 online uitbrengen moeten ze dat NU doen. Tegen de tijd dat halo 3 uit is zijn er al te veel andere relaxde spellen.
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd halo2 op live is gewoon super frustrerend, omdat je gewoon heel veel geluk moet hebben met spawns, en je niet zoals bij halo1 kans hebt om toch nog een rocket te krijgen enzo. Je maakt dus als je aan het begin die wapens niet hebt en dus niet kan timen toch al geen kans meer, tenzij jij weer heel veel geluk hebt. In halo1 werd je gewoon gedwongen elke 2 minuten (klopt niet, zeg maar wat) toch weer te gaan vechten om de wapens die er dan weer lagen. Ik moet zeggen dat ik nooit egt halo1 gedaan heb tot ongeveer 2 maanden voor halo2 (toen heeeeeeeel veeeeeeeel gespeelt) en sinds ik halo2 heb heb ik het ook af en toe met esco en darkwing gespeeld, en dan is het gewoon heel erg leuk om afgemaakt te worden, omdat je gewoon weet dat ze beter zijn. En als je ze dan vervolgens een keer weet te killen geeft dat gewoon een extra kick8) Verder si het w88 met de 360 tot er weer een respectievelijke shooter uitkomt, want ik denk dat iedereen die een beetje van skill houdt PDZ toch pouper zal gaan vinden:D Ik zet iig de hoop nog even in op RTCW2 en voor de mensen die denken dat ik daarin zoog, think twice:9 (3-1 gewonnen van de nummer 3 en 4 v/d wereld en betste spelers van europa op hun host8) )
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie heeft zelf ook mega veel fouten gemaakt tijdens de ontwikkeling van halo2, dus is niet gek dat microsoft op een gegeven moment een deadline stelde..... En dat mogen ze ook met halo3 doen, hoe jammer dat ook voor ons is. Het is dom om te zeggen dat microsoft de reden is dat bungie met deel 2 faalde, omdat microsoft ze wel 3 jaar ofzo flink betaalde en bungie daar 2 jaar van niets heeft uitgevoerd|:-

    Zie
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=73864&page=52
    mijn post hier.
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    RTCW op de xbox gespeeld? Wie heb je dan verslagen. Ik heb het ook een tijdje gespeeld. Ik zat en zit nu nog steeds in TiC(TheInnerCircle). Ken je misschien wel. 1step zit daar o.a. in. Zeer goede RTCW speler.
     

Deel Deze Pagina