Dat is wel echt te vet. Ik heb zelf halo 1 nooit zoveel gespeeld. Maar ik speel met wat vrienden op vrijdagmiddag nu weleens halo 1. We hebben dan 2 tussenuren en ik woon tegenover school dus ja. Maar ja halo 1 is wel super vet. Ik ben er niet echt goed in maar mijn vrienden ook niet. Dus dat is wel jammer. Maar ja hun willen continu shotgun only, dus ik tegen hun 3. Win ik, 2 x een killtecular best vet. Halo 1 blijft vet ook al ben ik er niet zo goed in. Ik zou al die nade trucjes weleens willen leren voor powerups en wapens. Kennen jullie die een paar?
Zijn er op dit moment mensen die ff halo1 willen doen. We zijn al met 2 mensen maar kunnen maar een uurtje ofzo, als er belangstelling is moeten jullie het maar even zeggen.
Hmm ik wil opzich wel.. alleen heb gisteren al een virus gekregen Omdat als ik op connect wil spelen zonealarm moet uitzetten.
als je dan ff host maakt, ik kan het namelijk in ene niet meer, en esco vind on host niet leuk omdat dat te makkelijk is
Zijn er weer mensen die zin hebben in een paar potjes, zijn al met zijn 2en hebben alleen wel iemand nodig die goed kan hosten
Post is een x een screen van de stand ofzo...Of spreek een x een datum of iets af. Knal ik ook wel een potje mee spelen