Even een vraagje over xbconnect. Ik heb Wireless internet op mn laptop, en mn mn xbox op kabel. Ik heb dus ook 2 routers, 1 wireless en 1 met. Kan ik dan met die laptop gewoon op connect? Vorige x deed ie het niet Maar met kabel naar mn laptop doet connect het wel gewoon. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Voor de geinteresseerden, morgenmiddag gaan destroy en ik lannen, en halo 1 op connect staat ook op de planning!! dus we zoeken minmimaal 2 tegenstanders...esco, blackhawk?
Moet werken, sorry man, anders zou ik zeker mee doen, die nare smaak van die ******potjes met dat schijtspel gister wegspoelen
allemaal smoesjes jullie durven gewoon niet ik zal jens wel even vragen of hij misschien tegen je komt spelen Sjaak
Ey man zo rond 12 uur komt vriend van me dus hebben we 2 players op xbox en we willen graag halo1 spelen
Was echt vaag. Eerst hoste airwave, jij zag de game niet. Toen hoste jij, airwave en ik konden niet joinen, toen hoste ik, airwave kon niet joinen. Toen hoste airwave kon ik de game niet meer zien . Weet iemand waar dit aan ligt?? Dat je de game niet kan zien of een lobby joinen op connect?