1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien bepaalde poorten van je router of modem ofzo niet open?? Weet ook niet echt.. Heb jullie vanmiddag trouwens niet op connect gezien:confused: Wat was servernaam?
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Was vanavond even:).
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh vandaar.. ik was smiddags samen met jilles.. Best veel potjes kunnen spelen:9 Zelfs 3 vs 3 wat echt te vet is _O_ Apu zin om morguh te spelen?
     
  4. Champion

    Champion Guest

    masterapu, dat is een bug in XBC.. dan moet degene die gaat hosten ff xbc opnieuw opstarten... :)

    xbc pro he :D
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx. En weet je hoe het komt dat ik heel vaak de game niet kan zien op mijn xbox???

    En jensss sorry ik ben een beetje laat maar vandaag kan ik niet. Binnenkort zullen we eens spelen, zeker na het toernooi van ice. Speel ik halo 2 denk ik niet meer zo veel.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  6. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Apu airwave jens etc?? van t weekend ff halo ce spelen??? Halo 2 stinkt.....
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij je matches voor het toernooi maar eerst.
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm doe maar ff weekje later.. had gisteren en eergisteren LAN dus heb het ff gehad met xboxen 8)
     
  9. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    jens en airwave, hebben jullie vanmiddag nog tijd voor een paar games halo1?

    sprak gister nog met starsix en ice die wouden ook weer gaan spelen :cool:
     
  10. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, klopt! HAd gister een paar potjes gespeeld en het beviel me wel weer eigenlijk! Wel ff wennen maar dat komt wel weer goed. Mjah en dat ik froozen momenten elke keer heb kan de pret niet onderdrukken. Het is gewoon zo baas dat spel. Gewoon leuk als je iemand 3 shots geeft of een headshot met die sniper! Nix is leuker dan dat!

    Als jullie gaan spelen [ PAL ] dan ben ik ook van de partij! 's Avonds weet ik niet maar ik kan heel de middag spelen..


    Salut!_0/
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    s'Avonds kan k nie, maar miss kom k later op de middag ff online om te spele ;), want k moet zo nog ff wa doen

    maar was cker lauw gister, k ben er achter gekome dak tog nie zoon H1 n00b ben :+ (beetje aan de late kant maar oke :{ )

    _0/

    LoL @ onderwater halo :p
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Waren weer leuke potjes:D
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ey voor is er nog 1 iemand die zin heeft om samen met blackhawk, escobar en ik te spelen? Airwave? masterapu? Freakin? Ice2k6?Sneaky Sjaak? IEMAND!?!?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  14. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga kan vanavond wel HALO ce spelen denk.. Moeten er ook wel meer mensen zin hebben hoor! Dus als iemand wil spelen na etenstijd, dan moet je het ff laten weten en kunnen we miss ff paar potjes spelen..
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet ff uurtje huiswerk maken maar ik ben om 8 uur wel van de partij, escobar denk ik ook wel.. (hoop ik..)
     
  16. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    khoop dat ik dan ook nog ff kan spelen, maarja je merkt het vanzelf wel.
     
  17. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond kan ik niet, iemand morgen zin?
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Omdat mijn live account vorige week is afgelopen zal ik me binnenkort meer op xbc bevinden, dus zal ik ook weer halo1 gaan spelen als iemand me ff msg stuurd ofzo.
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja mijn naam op connect is gewoon jensss.. Dus je komt me vast wel eens tegen *)
     
  20. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die zin hebben, kom nu op airwaves host!
     

Deel Deze Pagina