Misschien bepaalde poorten van je router of modem ofzo niet open?? Weet ook niet echt.. Heb jullie vanmiddag trouwens niet op connect gezien Wat was servernaam?
Oh vandaar.. ik was smiddags samen met jilles.. Best veel potjes kunnen spelen Zelfs 3 vs 3 wat echt te vet is Apu zin om morguh te spelen?
masterapu, dat is een bug in XBC.. dan moet degene die gaat hosten ff xbc opnieuw opstarten... xbc pro he
Ok thnx. En weet je hoe het komt dat ik heel vaak de game niet kan zien op mijn xbox??? En jensss sorry ik ben een beetje laat maar vandaag kan ik niet. Binnenkort zullen we eens spelen, zeker na het toernooi van ice. Speel ik halo 2 denk ik niet meer zo veel.
jens en airwave, hebben jullie vanmiddag nog tijd voor een paar games halo1? sprak gister nog met starsix en ice die wouden ook weer gaan spelen
Ja man, klopt! HAd gister een paar potjes gespeeld en het beviel me wel weer eigenlijk! Wel ff wennen maar dat komt wel weer goed. Mjah en dat ik froozen momenten elke keer heb kan de pret niet onderdrukken. Het is gewoon zo baas dat spel. Gewoon leuk als je iemand 3 shots geeft of een headshot met die sniper! Nix is leuker dan dat! Als jullie gaan spelen [ PAL ] dan ben ik ook van de partij! 's Avonds weet ik niet maar ik kan heel de middag spelen.. Salut!_0/
s'Avonds kan k nie, maar miss kom k later op de middag ff online om te spele , want k moet zo nog ff wa doen maar was cker lauw gister, k ben er achter gekome dak tog nie zoon H1 n00b ben (beetje aan de late kant maar oke :{ ) _0/ LoL @ onderwater halo
Ey voor is er nog 1 iemand die zin heeft om samen met blackhawk, escobar en ik te spelen? Airwave? masterapu? Freakin? Ice2k6?Sneaky Sjaak? IEMAND!?!?
Ik ga kan vanavond wel HALO ce spelen denk.. Moeten er ook wel meer mensen zin hebben hoor! Dus als iemand wil spelen na etenstijd, dan moet je het ff laten weten en kunnen we miss ff paar potjes spelen..
Ik moet ff uurtje huiswerk maken maar ik ben om 8 uur wel van de partij, escobar denk ik ook wel.. (hoop ik..)
Omdat mijn live account vorige week is afgelopen zal ik me binnenkort meer op xbc bevinden, dus zal ik ook weer halo1 gaan spelen als iemand me ff msg stuurd ofzo.