1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Sostic kan je nu spelen toevallig en nog iemand? Escobar en ik zijn nu online..
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Sorry man, zit in tentamenweek en ik heb het nu dus echt ff super druk.
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ke logisch man.. misschien in het weekend ff savonds ofzo.. Donderdag begint voor mij namelijk PW-week en als ik niet geode cijfers haal dan blijf ik waarschijnlijk zitten|:- :{
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht maar tot dat ik Halo weer een keer krijg en op Connect kan, MUHAHAHAHA }:].
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan ga ik me kapot lachen MUHAHAHAHAHA :9 :D ;)
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat iedereen die er nu achter komt dat H1 leuker is dan H2 niet eens de moeite neemt om zn box te modden om ook eens de echte versie te kunnen spelen. Bang om niet meer op live te kunnen voor Halo2 ofzo? 8)
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja ik wil het wel laten doen alleen ik zou niet weten WAAR? hoe kom je daar achter..:confused:
    En hoe je bijvoorbeeld er voor kan zorgen dat het spel goed afspeeld op je tv? (volgensmij wordt met NTSC me beeld namelijk zwart wit.. )
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  8. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe en waar het moet mag je hier niet bespreken geloof ik. 8) Moet je maar ff aan Esco vragen op MSN, je kan het namelijk makkelijk zelf doen, zonder te solderen enzo. En je beeld wordt bij sommige tv's zwart/wit in NTSC beeld, als je een redleijk nieuwe en beetje goede tv hebt is het geen probleem hoor. :+
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm oke ik vraag zo wel ff als die online is volgensmij wou escobar het zelf ook gaan doen?? Maar ik heb wel redelijke nieuwe tv alleen niet een supergoede dus dat wordt afwachten :+
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Modden is nieteens zo'n slecht idee, eigenlijk... Oops did I say that out loud? :+ Tom k vraag wel ff op msn :D
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog mensen zin om paar potjes te spelen?
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel zin in wat potjes, maar dan moeten er wel genoeg mensen zijn adners heb ik er geen zin in:D
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat escobar misschien ook wel wil, dus nog (zoals altijd:p ) een 4de man nodig..
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil zo ook wel even spelen :) Ben alleen nog niet goed maar... iedereen is een keer slecht geweest he ;)
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend. Ooit gehoord van spelen voor de fun?? Altijd dat gezever over ik heb een tijd niet meer gespeeld, dus ik ben nu even niet goed. Het is een spelletje.
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge ik wil alleen zeggen dat als ik speel tussen jens/darkwing en Blackhawk ik geen kans maak. Hou voortaan je gezeik bij je man.
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit je nou alleen maa rhier te posten om een zogenaamd stoere en wijze opmerking te maken. Want daar zit niemand op te w88, dus ga maar weer gauw halo2 MM spelen om een hoger level te krijgen_0/
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm zit jij hier nu alleen onjuiste opmerkingen te maken? Als je mij een beetje kent dan weet je dat ik MM haat(op team hardcore na want ook irritant begint te worden) en dat ik geen zak op mijn level geef. En ik speel bijna nooit meer halo 2. Dus houd je gewoon je mond dicht halo 1 wannabe pro_0/ .
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen die zin heeft kom nu HALO1 doen!!!
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    welke room?
    Wie host want ik word overal gekicked.. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006

Deel Deze Pagina