1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn alweer opgehouden :) was verder een leuk potje :D morgen gaan we weer even spelen zal morgen wel zeggen wanneer

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Host jij dan ff oke

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik kan niet hosten, zit nu op pest verbinding in studentenhuis, dus dat feestje gaat niet door...

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    join jens dan, nog 2 mensen nodig

5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu wel ff spelen, dus als er mensen zijn met interesse:D

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil wel weer spelen hoor:p En zal ik wel ff serieus spelen:9

7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmz wel raar, speelde net even tegen Jens 1vs1. Maar waar ik nogal vaak last van heb is dat er komt te staan dat ik de game kwijt ben en dan sluit hij automatisch af |:- Ook heb ik dat ik soms 3x zo snel loop dan normaal... Ik snap niet dat ze geen normale fatsoenlijke emulator op die xbox360 hebben gegooit, want eerst halo2 wat het niet normaal doet en nu Halo1 ook nog eens...

8. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    tja das gewoon kut, maar heb je er wel op gelet dat je die bonus ofzo uitgezet hebt als je veel dood gaat zodat je sneller bent ofzo8)

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ehm? wil je dat nog even uitleggen O-) maar ik stel verder geen rare dingen in ofzo het gebeurt gewoon automatisch :\

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Stond niet aan.. ik had gametype gemaakt..

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel even een filmpje laten zien, heb het ook alleen maar met de draadloze controller.

http://files.filefront.com/video_0001mp4/;4704199;;/fileinfo.html
    filmpje heb ik met 1 hand genomen en is gefilmd met mijn samsung D600, dus niet al te goede kwaliteit. Maar je ziet het wel goed dat het onderste schermpje veeel sneller loopt dan de bovenste

Nog iets anders, het is mij nog steeds niet gelukt om normaal te hosten, er staat dat ik een firewall aan heb terwijl ik helemaal niets aan heb staan :{ Volgens Starsix lag het aan me router maar hoe zet ik in godsnaam de firewall in mijn router uit |:-

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  12. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Water eroverheen gooien ;)

13. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan is het goed:p

14. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0

JE kan ff die troep van portforward proberen kijken of het dan werkt. Moet je maar ff via de help site van xbc kijken en doorklikken*)

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zal helpen ik ga het zo gelijk proberen! 8) Thanx voor de ultieme tip _O_

Filmpje staat er op ^^

Ik heb die poorts al geforward maar dit maakt geen zak uit bij mij

16. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ook is proberen zonder ze geforward open hebben te staan, want met die dingen open kon ik niet hosten en nu wel:confused:....

Verder kan je ook nog ff checken of de ip adressen overeen komen van die ports en van jde xbox enzo, ook wel handig8)

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    wie denk je wel niet dat ik ben joh 8) heb ik allemaal echt geen verstand van... maar als je het nou uitlegt hoe ik het moet doen :cool: :9 dan doe ik het wel ''even''.

Maar hoe kan het dan dat ik op XBlive bijvoorbeeld bij halo2 gewoon ''normale'' games kan hosten en bij halo1 die firewall in de weg zit :confused:

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  18. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je wel een halo2 game hosten op connect.

Als dit kan is het gewoon vaag:9 Kan dit niet, dan moet je ff naar je router toe en dan die napt (ofzo) instellingen bekijken en dan kijken welke ports er geforward zijn en welk Ip adres die hebben. En dan moet je natuurlijk ook het ip adres van je pc bekijken. En anders weet ik het ook niet meer. Ik heb er zelf ook vet lang mee lopen kutten omdat het niet lukken wilde, en met een beetje proberen is het gelukt dus veel plezier ermee8)

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    welke versie van Halo1 spelen jullie op XBC..? Ik heb de PAL versie (classic)..
    Maar ik zag dat sommige de 'CE' of 'NTSC' versie spelen..?

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    CE = Combat Evolved.. (halo: combat evolved..)

NTSC = Amerikaanse versie van halo1

UK PAL = onze versie..

Ook al zijn er wel wat PAL-spelers die de NTSC versie spelen omdat die beter is dan de PAL-versie.

Deel Deze Pagina