Waar wacht je dan nog op Als je nu kan hosten dannu kunnen we 2 vs2 doen.;. maarja je kan waarcshijnlijk toch niet hosten..
k ik d8 even dat je hem aanviel met die smiley die zichzelf tegen de muur aan knalt, ws bedoel je verotte XBC die bijna niemand kan laten joinen/hosten
Hehe ja klopt.. Vanmiddag konden we niet spelen omdat 2 hun FW zogenaamd nog aan hadden terwijl ze zeker wisten dat ze al hun firewalls uit hadden staan..
Ja dat heb ik ook, ik weet zeker dat mn firewall uitstaat en dat mn goede poorten open staan maar ik kan echt niet hosten omdat er FW blijft staan en hierdoor zie ik bijna ook nergens een game. Jammer want voor al die updates werkte het prima
hmmz misschien zit er in je router nog een FW, of heb je misschien draadloos internet ofzo? Ik heb ook draadloos internet maar door mijn kaart die in mijn computer zit kan ik geen games hosten omdat er dan een zogenaamde firewall opzit
vanmiddag zin in halo1? reply ff mijn nick op xbc is ABoMiNuS kan halo 2 zijn , maar als iemand halo1 wil graag
jup dat is het probleem er zit een firewall in mn router en die krijg ik met geen engele mogelijkheid uitgeschakeld
We(jens, esco en ik) zoeken nog even iemand die wil hosten in Halo1 en zin heeft om paar potjes te spelen *)
Ja, als me halo1 disc het zou doen zou ik nu komen. Maar niks lukt meer met halo1, het spel is gewoon teveel beschadigt..
Wie wil er vanavond rond 20 uur een paar potjes Halo1 spelen? Jens en ik zijn sowieso van de partij maar we zoeken nog iemand om te hosten...(Freakin)
kheb wel zin man , maar ik speel op die 360 en je weet die kapt de games halverwege af!!! das wel jammer