Hey jongens, ik heb vanavond wel zin in halo1. Ik heb mijn modded box verkocht, dus helaas zal dit de PAL versie worden. Mocht er iemand zin hebben in wat potjes, laat het dan even hier weten, of voeg me toe op MSN, aangezien ik hier niet zo vaak kijk. Bedankt! jurjenlaene@hotmail.com
Ik heb je toegevoegd. Heb vanmiddag wel ff zin om paar potjes te spelen. Helaas wel op een xbox360 echt irritant dat die game heletijd uitvalt als je zit te spelen op een 360...
kom nog eens op halo2 escobar,wil ik je skills weleens bewonderen... Als je zooo goed in halo1 bent, is halo2 vast een peuleshilletje voor je nietwaar? K wil opzich wel meedoen, alleen vraag ik me af of het speelbaar word en wie er dus gaat hosten. Laatste keer tegen Ice bleef ik om de seconde weer een seconde haken
toen ik nog regelmatig halo2 speelde kon ik nog best meekomen met de mensen met 200+ blz maar helaas voor jou heb ik men liveacount opgezegd en verkoop ik halo2 en wat betreft halo1 speel eerst maareens tegen jens daar zal je al hard genoeg door geRAPEed worden
Ja en dat vind ik dus niet erg door jensss geraped worden. Ik laat mensen tenminste in zn waarde als die beter zijn in iets. Als spelers als Nemo of Champion goed zijn in halo2, moet jij gelijk commentaar enzo geven... En dan wil je ze gelijk uitdagen in halo1 om je toch te bewijzen:{. Wat boeit het nou, laat hun goed in "gaylo2:{" zijn, jij bent weer goed in halo1. @Jenss, ik vind cool, maar doe maar niet mijn host Heb Lite verbinding. We kijken wel welke room de game gezien kan worden, heb ik namelijk ook vaak problemen mee:{. Volgens mij zorgt de nieuwe xbc ook voor teveel lag, maarja valt te proberen.. Vanavond +-8 uur? K heet op xbc.... Towel
iemand die als enige serieus met zen combotje aan het campen is bij de teleporter terwijl de rest wat aan het rondkloten is raped idd wel erg hard ja
Ik wil nou niet lullig gaan doen hoor, maar als je nu echt gaat beginnen over het gebruik van een noobcombo ben je echt un mongool. ik weet niet of je ook oplet als je halo speelt, maar ik pak noooooooooooooooooit combo. dat potje dus ook niet dus ik wil niet vervelend overkomen, maar praat alsjeblieft niet over iets dat gewoon echt niet waar is. en kunne we nu dit gesprekje afronden over dat ene potje? tis wel goed zo en over dat halo1 potje, wrom daag je me nou uit? wil je je bewijze ofzo? ga je je daardoor beter voele? noemt ie mij een nerd pfffff ga tog weg
Misschien omdat je in halo1 wel skills nodig hebt en je in halo2 alleen maar noobcombo hoeft op te pakken om te ''ownen''