1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

1. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens,

ik heb vanavond wel zin in halo1. Ik heb mijn modded box verkocht, dus helaas zal dit de PAL versie worden. Mocht er iemand zin hebben in wat potjes, laat het dan even hier weten, of voeg me toe op MSN, aangezien ik hier niet zo vaak kijk.

Bedankt!

jurjenlaene@hotmail.com

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil in ieder geval wel spelen.. zou vanmiddag nog ff wat andere mensen vragen:)

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd. Heb vanmiddag wel ff zin om paar potjes te spelen. Helaas wel op een xbox360 |:- echt irritant dat die game heletijd uitvalt als je zit te spelen op een 360...

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er weer wat mensen die zin hebben wat potjes te spelen?!?

5. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil vandaag wel spelen, heb je al NTSC?

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Neh nog niet ..

7. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    nemo en raymster kom eens halo1 spelen ik wil jullie skills weleens bewonderen

8. Towel

Towel Guest

kom nog eens op halo2 escobar,wil ik je skills weleens bewonderen... Als je zooo goed in halo1 bent, is halo2 vast een peuleshilletje voor je nietwaar?

K wil opzich wel meedoen, alleen vraag ik me af of het speelbaar word en wie er dus gaat hosten. Laatste keer tegen Ice bleef ik om de seconde weer een seconde haken:)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2006
  9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Host jij vanavond een server dan speel ik ook wel mee*)

10. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik nog regelmatig halo2 speelde kon ik nog best meekomen met de mensen met 200+ blz maar helaas voor jou heb ik men liveacount opgezegd en verkoop ik halo2:eek:

en wat betreft halo1 speel eerst maareens tegen jens daar zal je al hard genoeg door geRAPEed worden

11. Towel

Towel Guest

Ja en dat vind ik dus niet erg door jensss geraped worden. Ik laat mensen tenminste in zn waarde als die beter zijn in iets. Als spelers als Nemo of Champion goed zijn in halo2, moet jij gelijk commentaar enzo geven... En dan wil je ze gelijk uitdagen in halo1 om je toch te bewijzen:{. Wat boeit het nou, laat hun goed in "gaylo2:{" zijn, jij bent weer goed in halo1.

@Jenss, ik vind cool, maar doe maar niet mijn host:p Heb Lite verbinding. We kijken wel welke room de game gezien kan worden, heb ik namelijk ook vaak problemen mee:{. Volgens mij zorgt de nieuwe xbc ook voor teveel lag, maarja valt te proberen.. Vanavond +-8 uur? K heet op xbc.... Towel

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm wordt lastig... Zijn doordeweeks amper UK PAL servers namelijk..:{

13. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die als enige serieus met zen combotje aan het campen is bij de teleporter terwijl de rest wat aan het rondkloten is raped idd wel erg hard ja

14. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nou niet lullig gaan doen hoor, maar als je nu echt gaat beginnen over het gebruik van een noobcombo ben je echt un mongool. ik weet niet of je ook oplet als je halo speelt, maar ik pak noooooooooooooooooit combo. dat potje dus ook niet dus ik wil niet vervelend overkomen, maar praat alsjeblieft niet over iets dat gewoon echt niet waar is.

en kunne we nu dit gesprekje afronden over dat ene potje? tis wel goed zo

en over dat halo1 potje, wrom daag je me nou uit? wil je je bewijze ofzo? ga je je daardoor beter voele? noemt ie mij een nerd pfffff ga tog weg

15. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Laat nou maar gewoon zitten.

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien omdat je in halo1 wel skills nodig hebt en je in halo2 alleen maar noobcombo hoeft op te pakken om te ''ownen'';)

17. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Tis een optie, halo2 is gewoon een totaal ander spel. Je mag het niet eens vergelijken.

18. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort wat Don zegt

19. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Don de oude wijze man :p

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Dus je wil niet ff halo1 spelen vanavond?

Deel Deze Pagina