1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

1. Towel

Towel Guest

precies, en in halo2 is de noobcombo een klein en handig middel om tot een totale overwinning te komen. Altijd dat gezeur over die skills. Esco>"huhuhuh met een pistol 3schot maken is skiiiiilll man topie man."

Halo 2 heeft andere skills om samen met een team te werken. Een halo1 word altijd als eniste argument het mikken genoemd als "skill". Skill is echt wel meer dan alleen maar raak kunnen schieten hoor. Dat weet je juist als je halo 2 speelt, maarja halo1 veteranen die in het begn door noobcombo/rocket/snipe worden neergemaaid door een "noob" vinden het spel gelijk unskillvol|:- . Beetje triest hoor....

2. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    nou jensss ik wil geen ruzie ofzo weetje, dus late we gwn relaxed doen, en over dat halo1, op zig wil ik het wel keertje proberen, alleen ik vind het niet egt fijn. tja dat klinkt dom ik weet het, maar ik vind dat je zo weinig ziet op halo 1 beeld, tlijkt zo uitgerekt. maar tlijkt me wel leuk om keertje te doen.

3. Towel

Towel Guest

En jensss. jij hebt toch wel gewoon PAL? of kun je niet hosten? Anders proberen we de mijne, kan ook een maat vragen, heeft nog wel redelijke connectie.

4. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Jensssssss, de laatste keer dat ik halo 1 heb gespeeld was 2 jaar geleden en ik heb ook geen connect, alleen live. ik wil wel komen spelen alleen ik weet niet wat je er dan mee wil bereiken..

5. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom spelen we niet gewoon potje tegen elkaar op halo1 en halo2.. zullen we het zien

ik,nemo en handoek tegen escobar en zijn "rape" matties;)

of denk je dat je dan te hard gestrafd wordt op halo2?:+

6. Towel

Towel Guest

Persoonlijk vind ik multiplayer van halo1 niet echt fijn. Zoiezo het spel kakt echt op een belabberde framerate (ja ntsc is sneller..) en zijn de interacties ook zo belabberd slecht. Zal dus waarschijnlijk veel leuker worden als je aan deze schit bent gewend en dan goed kan schieten ermee, maar echt kwalitatief is het niet hoor... De singleplayer daarintegen is wel vet goed.

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon ff wat potjes halo1 spelen voor de fun:confused:

8. Candyman

Candyman Guest

:eek:
    Met de mensen waar jij mee speelden kon jij mischien nog wel meekomen :eek:
    Waarom zou Nemo op halo 1 komen om te bewijzen dat hij een goede halo 2 speler is, het is al eerder gezegd het zijn totaal anderen spellen. Je zegt dat HALO 2 steeds skill lozer word, in tegen deel want het skill niveau wordt steeds gelijker waardoor het lijkt dat het niet meer skillvol is. Enige punt dat jij nou zegt dat het niet skill vol is omdat je het niveau niet kan bij benen en wordt genakt op MM:confused:
    Ik was niet van plan om ooit nog wat te gaan zeggen op dit forum|:-
    NOOB combo en zwaard en allen anderen wapens waar je jezelf ook maar aan kunt irriteren zijn gewoon object in de game. Als je deze niet goed gebruikt dan kan dit tegen je gebruikt worden, wil je ze niet gebruiken dan change je de settings maar.
    I
    k was niet van plan om ooit nog wat te gaan zeggen op dit forum|:-

Suc6 op halo 1 en tabee_0/

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2006
  9. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Nah ik ga het gesprek over dat potje niet afsluiten met een post waar geen hol van klopt. Vind het toch jammer dat ik geen capcard heb als jij erover begint dat je geen combo had en ik niet de waarheid zou spreken want je liep 110% zekerweten met een combo rond.

En als je geboot wordt (overigens niet door mij) doordat je plotseling tegen mij begint te zeuren zie jij dat als geboot worden omdat je ons aan het rapen was. Dat geeft wel aan hoe jij de werkelijkheid ziet.

ps ik hoef me niet te bewijzen tegenover kansloze mensen

10. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0

waarom meng jij je opeens weer in de discussie halo1n00b? :confused:

ga lekker de pro uithangen met je hostprogrammaatje tegen amerikanen

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahahahaha serieus.. durf je ook nog niet whahaha:+
    serieus... als je jezelf dan zoveel beter vindt.. maak ons dan lekker af.. inplaats van eerst vragen of ze op halo1 komen om tegen jouw te spelen, ze dan speciaal op halo1 komen om geraped te worden en dan niet meer durfen:confused:

beetje zwak... maar goed

12. Towel

Towel Guest

Jonge ga jij nou eens ff kalmeren man. Je word veels te opgefokt van halo 1. Doe chill, ga buiten voetballen of huiswerk maken.

13. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    damn escobar je denkt dat je echt goed bent man. jij denkt dat als je halo1 speelt oppeens pro bent ofzo

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja als je hem (en darkwing..) ziet spelen in halo1 dan snap je het misschien..

15. Candyman

Candyman Guest

Ik meng me ertussen omdat ik van iemand te horen kreeg dat er een ongeloofelijke nerd op dit forum bezig was en zat op te schepen hoe goed die wel niet in HALO 1 was en ik geloof dat jij dat was:'-(
    En de pro uithangen deed ik vroeger.. tegen noobs die nou allemaal naar halo 1 zijn terug gegaan omdat ze het niveau niet konden bij benen(jensss deze is niet voor jou bedoeld)
    Bye Bye zwaai zwaai tabee _0/

16. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh niels heb je opeens weer moed gekregen om een discussie met me te starten nu je cybervriendjes je bijstaan?
    Heb ik ooit gezegd dat ik geen halo1 tegen jullie wil spelen? NEEN, ik heb gezegd dat ik geen halo2 meer kan spelen omdat ik men account heb opgezegd en halo2 deze week nog verkoop. Leer eerst es lezen voordat je reageert domkop.

17. Candyman

Candyman Guest

DEZE WEEK kun je ook nog halo 2 over XBC spelen!

18. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf alsjeblieft nog even hangen op dit forum ik vind je posts zo grappig.

Ik ben teruggegaan naar halo1 omdat ik het niveau niet kon bijbenen_O_ _O_ _O_

:D :D :D :D :D

19. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DROL HEB IK HET OVER HALO2|:-
    er staat toch echt halo1 hoor..

ohjah goed zo maestro.. nog niet aan gedacht:p nou... escobar wat houdt je tegen?:p

ps: waarneer komen jouw cyber freunden.. of heb je die niet? dacht ik al:+ :eek:

Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  20. Candyman

Candyman Guest

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH jah eigelijk wel he. Enige waarom je halo 1 nou speelt is omdat je er goed in bent. Als je nou goed in halo 2 was dan was je daar nou nog aan het spelen want als je goed speelt heb je ook lol. Teminsten voor de mensen die graag willen winnen.

Deel Deze Pagina