Hmm nog niks te bekennen van een mogelijke freak host... Heb voor het gemak ff game gemaakt Zit inmiddels in zn game, maar waarschijnlijk kan ie neit gamen ivm zn xb360
jonge waarvoor speel je halo2 matchmaking? Je speelt toch bijna altijd om te winnen maar als je de game niet kan afmaken dan kan je moeilijk winnen he. pfff laat ook maar...
Och elite elite, was vet halo 1 man, morgen misschien weer? Aanschouw mn elite kill > http://oege.ie.hva.nl/~mulder4z/elite_halo1.avi
stiekem alleen die kills posten he... maar toch werd je hard geowned door mij die game vooral laatste potje tegen jou en jens ging super voor mij... not...
Haha jah... was wel schit dat we vrijwel nooit van je konden winnnen.. maar gelukkig kapte je xbox er telkens mee scheelde weer voor ons
Ik vind het wel geinig om een van de grotere MM noobs en bridgers in ene halo1 te zien gaan spelen, na al de kritiek die die persoon in het verleden gegeven heeft. Ook is het leuk dat ie in ene esco normaal behandelt en niet als noob omdat hij een lager level heeft.... Ik noem verder geen namen hor Towel