Jij wil in de ntsc versie elke keer vallen om zo de helft van je shield kwijt te raken hoor ik al wel....
ten 1e: moet je maar niet van hoge dingen afspringen ten 2e: moet je bukken op het moment dat je neerkomt dan hoef je niet eens te wachten voordat je weer kan lopen. enne het is juist leuk want dat brengt weer wat meer strategie in het spel
Hey gasten kan iemand ff uitleggen waar je XBC kan downloaden en wat je allemaal nodig hebt om het te spelen.
Download: http://www.xbconnect.com/index.php?topic=Downloads Voor de rest moet je tegelijk online kunnen met je PC en xbox, dan moet het wel lukken.
Ik wil een versie van Halo spelen die soepel aanvoelt in plaats van een versie spelen die zelfs delay in de menu's heeft. En lees Reson z'n post eens...
Gewoon even op google xboxconnect in tikken en je hebt zo de homepage van xboxconnect. Je hebt niks nodig. Je installeert het, maakt een account aan en hoppakee.
je kan de xbox ook in de router of switch pluggen, als je die hebt 2 netwerkkaarten in je pc is niet nodig.
lol, eergisteren weer halo 1 op xbc gespeeld 3vs3 ctf bg dikke vette ownage, damn jonguh echt alle halo 1 feeling kwijt ik bel me broertje croc cat op dat ik halo 1 ga spelen komt ie in 1 keer meedoen die gast heeft echt zn statement gemaakt dat halo 2 zuigt volgens hem,die cd bevat gewoon roest bij hem. wel cool dat ie weer mee gaat rapen op xbc
yoyoyo..!! ik hoor dat er weer meer mensen halo1 spelen ik kom ook wel weer halo 1 spelen dt waren echt de mooiste jaren man ik wil wel weer ctf bg spelen!!! tot snel
hee maties ik zie helemaal niemand halo1 spelen? het is vrijdag avond hoor.. kom op.. ik ben er wel dus jah ik wacht maar op spelers en zijn alleen maar yanks met hosten en ik heb me ntsc versie weg gegooid dus pal mensen kom op spelen!! ciaooooooo greets TheOne...!
ja hoor mensen HALO Ntsc is heeeeeeeeel anders ....ja ga egens anders lopen blaten aub, wij de souls + darrobo hebben ze allebei en het verschilt bijna GEEN MOER. Maar anyway op connect mogen jullie altijd door ons gewhooped worden hoor 0906_VENOM ICE_0906 PUNK_06 En hey the one kom aan deze mensen willen niet geowend worden door U
als je geen verschil merkt kan dat 2 oorzaken hebben: 1: je hebt geen ntsc emulator die je tv ook op ntsc-stand zet 2: je bent een gigantische n00b Voordat je gaat lopen typen of "blaten" dat mensen onzin vertellen, denk er eerst eens aan dat je zelf ook verkeerd kan zitten want het verschil is overduidelijk. danku _0/
"De Oppern00b spreekt" -Werd er gezegd dat er GEEN verschil is?, neen. -Is dat verschil wat er is groot, neen. -Kun je je tv toestel op NTSC laten zetten als hij een vaste frequentie heeft waarop hij alles afspeelt, neen. -Zijn wij gigantische/ook maar een beetje n00b, neen. Dus Knuppel STFU of weet waar je het over hebt. _0/
Juist, kan iedereen die er over mee heeft gepraat misschien even posten wat de verschillen zijn tussen de PAL en NTSC versies, ben zeer benieuwd. OK, begin maar: