1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    "een van de grotere mm noobs"

Ehm gast, nu echt ff je bek dichthouden |:-

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Gast als iemand 8275987694765 pagina's aan games heeft alleen maar gespeeld in MM met gebruik van host prog. Vervolgens in elke discussie zegt dat het geen voordeel oplevert en daarna ook nog eens MM een vet stoer systeem vind en veel waarde hecht aan zijn level, dan vind ik dat idd een MM noob8) Trouwens wat trek jij het je persoonlijk aan, ik noemde geen namen net hor:9 :+

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee maar ik speelde best veel met towel. En jah, matchmaking kon vet zijn, OOK zonder bridging.

4. Towel

Towel Guest

Blackhawk ben je geobbserdeert door mij?:{ Vind je mij zoo interessant? K ga niet verder in op je verhaal wat nergens op slaat, ik verlaag me niet tot zo'n niveau.

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doeds lief doen enzo! :D

6. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    jens speciaal voor jou een kaartje waar je op kan zien hoe je je teammate op goede plaatsen kan laten spawnen

Groene en paarse plaatsen: je teammate krijgt een random spawn

Blauwe pijltjes: spring en druk crouch als je teammate bijna spawnt en deze krijgt ook een random spawn

edit: map is hang em high voor de onwetende

Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Bitch8) :+ Maarja eerlijk gezegd let ik er oook niet echt op of me teammate dood is gegaan ofniet.. :p

Toch is die bij blauwe (???) basis de enige die ik misschien zou gebruiken omdat ik daar wel vaak rondloop..

Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  8. Towel

Towel Guest

Maar hoe weet je dan waar hij spawnt, want je hebt het alleen over random spawns. Overigens vind ik het echt fuckin onduidelijk in halo1 over wanneer je teammate iemand killt of zelf dood is of ni gevaar is.

9. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    idd random spawns, je moet een beetje geluk hebben dus, soms spawnt ie bij cammo en rocket andere keer minder goed, het is wel altijd beter dan bij rood spawnen en die plekken van blauwe pijltjes kan je alleen gebruiken als je splitscreen speelt

10. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol Towel je weet toch wel wat RANDOM betekent. Je weet dus niet waar je teamgenoot gaat spawnen als je op die plekken loopt, maar als je bv bij rode shotgun gespawnt wordt en je teamgenoot gaat dood kan je beter ff naar een random spawnhoek lopen, want rode shotgun Hang em High = slechtste respawn ooit.

11. Towel

Towel Guest

Ja k weet wat random is. Maar Esco wist precies waar ik spawnde omdat jenss bepaalde richting op liep. Dat is wel wat anders als random spawns.

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Wel moeilijk om allemaal te onthouden zeg... Gelukkig dat ik nu weet dat dit er echt mee te maken heeft met waar iemand spawnt. Maar soms vind ik het wel raar dat als je team mate onder vuur ligt je toch gewoon bij hem spawnt en dus bijna altijd dood bent. Dan spawn ik toch liever aan andere kant van de map ipv bij mijn team mate.

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik verneuk het dan voor jou:+ Maar dat boeit mij niks:p

14. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    als je dat systeem snapt waarom vind je het dan raar dat als je teammate onder vuur ligt je bij hem wordt gespawnt?

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de tegenstanders dan al weten waar diegene spawnt en dus toch al aan het schieten zijn. Maar wel mooi dát er een systeem in de spawn zit en je er dus altijd wat aan kan doen.

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraag over xbc, ik heb mijn xbox met mijn pc verbonden en ze zien elkaar.. maar xbc ziet mijn xbox niet..(?) Ik kan wel system-link kiezen, maar ik krijg bij windows tezien: Beperkte of Geen VerbindingsMogelijkheid..
    Er staat de IP-Adres: 169.254.96.192 , maar xbc ziet mijn xbox mar niet en vreemd dat het beperkte of geen verbindingsmogelijkheden is.. wie kan mij helpen..? :'-( :confused:

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm raar, heb je een draadloze connectie via je pc met je router? Ik zou het ook niet zo 1,2,3 weten wat het is maar dat probleem had ik ook ooit toen ik mijn pc wireless met de router verbond en de xbox gewoon met draad naar de router. Anders moet je even in XBC zelf de chatbox in en dan filteren op HELP, daar hebben ze mij toen ook geholpen omdat ik niet kon hosten, Succes!

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb geen draadloze internet, xbox aangesloten aan pc, pc aan internet..
    Ik ga het daar proberen te vragen, bedankt igg :)

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    gelukt :D, het ff halo2 online gespeeld en het is VET! :)
    wilt er iemand morgen halo1 spelen, kan iemand hosten..? kunnen we een potje spelen met XBW members :) Mijn nick is: Spartan23R
    voeg me toe :)

20. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina