nou ja ik was niet anders gewend dan PAL eerst, dus toen vond ik het ook fijn spelen maar als je dan ntsc speelt en weer terug gaat naar PAL zie je pas hoe ontzettend sloom die game eigenlijk gaat en hoe erg we dus genaait zijn door bungie
Haha, wat een drama zeg, Halo PAL op een 360. Bouw gewoon je oude Xbox om en zet NTSC erop, dat is echt een wereld van verschil.
Jongens ik heb nog al wat problemen met joinen van games en dit ligt waarschijnlijk aan mijn router. Als ik eindelijk iemand heb kunnen joinen kan ik geen games vinden, gister kon ik apu pas joinen naar een half uur frotten met zijn poorten geloof ik. Trouwens add me maar als je een keer tegen me wilt spelen ik zal nou wat vaker online zijn in halo 1 als ik matches kan vinden. Me account is Sick_CaPo, ik heb wel een heel erg laag niveau dus voor de mensen die het al een tijdje spelen is er niks aan.
Moet je ff kijke, want als je zelf al een host hebt gehad, op connect. En je probeert dan iemand tte joinen dan kan je nooit games zien, tenzij jij en de host ff connect restarten.
Gister wat potjes met I3bI rookie, jensss en esco gespeeld. Was opzich wel leuk. Maar ik blijf nog steeds slecht in halo 1\o/ .
Voor de mensen die nog weleens NTSC spelene en mij niet op MSN hebben, voeg me ff toe op XBC ofzo -> [GTST]JefAlberts