het leukste was om je teammate al boven te zetten, de noobs naar boven te 'boosten' en dan meteen in hun rug meppen :b:
je moet hem ook downloaden.. dus direct doel opslaan als.. misschien deed je dat wel hoor maar dacht wie weet,
Link deed het bij mij ook niet hoor. Zal wel weer aan die trage poolse verbinding liggen want die site doet het bij mij bijna nooit. Trouwens, morgen weer Halo1 rond zelfde tijdstip?
ik weet niet wat er aan de hand is, maar hier heb je een andere link http://prgk.xtina.pl/szukaj.php?where=both&platform=all&query=bpowda het is de gene die boven aan staat, hij hoort het te doen (geen rechtermuis, opslaan gewoon klikken )
Omdat het een stakker is. Als je een goede tutorial wilt moet je die van MaverickJ downloaden, maar heb echt geen idee of die nog ergens online staan.
kom maar op, ik wil die wel zien (ik hoop dat je em ergens kunt vind \o/) en het filmpje is niks speciaals, gwoon wat standaard nade tricks + wat glitches (en andere trukjes) maar ik poste ff omdat het wel een erg duidelijk tut is
Wie wil en kan nu hosten in Halo1 ??? Als je kan hosten plaats hier dan even een bericht. Jens en ik willen ff een paar potjes spelen, dus heb je zin kom dan maar.