Hey jongens ik heb een probleem ik kan meestal maar een kerel horen tijdens het spelen hoe kan ik da verhelpen?
dat heb ik ook dan kan je alleen de host horen ofzo. Ligt aan een van je firewalls die je open moet zeggen. Maar vraag mij niet hoe want ik heb daar geen verstand van
ntsc kan je ook makkelijk spelen met een 200 ping tenminste dat deed ik wel altijd..is ongeveer hetzelfde asl op pal spelen met een 30 ping..(delay dan) ik had een keer bijna Stk nistic geownt terwijl ik 200 ping had was toen 10-7 ofzo..toen dacht die dat ik iemand uit tdt was ofzo heel vaag
Bungie heeft in het verleden en heden wel meer geprobeert wat ze niet lukt, gelukt is.. (hoor ik daar nou iemand iets zeggen over cheaters in halo2) Maar als jij de verschillen niet merkt, ik heb maar 1 keer bij iemand anders ntsc gespeeld en dat is egt veeel chiller, of host maak je daar tenminste nog een goede kans en het speelt gewoon lekkerder, omdat het niet zo super traag is. En als PAL zo rlx is waarom spelen alle beetje goede dan altijd ntsc... En trouwens ik wil ook ntsc thuis hebben
Trouwens ik kijk regelmatig op connect in de hoop halo1 te kunnen spelen, maar ik zie nooit iemand die hier post en ook geen andere PAL games
Gisteravond nog ff halo1 gedaan met boeroe en switchI3lade, damn dat was vet. Ik ben meteen halo2 vergeten gewoon. Vanavond starten we het weer en misschien hebben er dan meer zin om te komen.
heeft iemand er problemen mee om even alles precies uitteleggen, ook met dat praten zodat er meer mensen kunnen komen. thank you
hey don hoe laat wou je gaan doen man alleen jammer dat je niet kon praten maar jah dat maakt niet uit effe wennen met die radar nog maarjah verder is halo 1 gewoon kenker vet gewoon !!! vanavond weer halo 1 is de shit moet nog wel effe wennen met 3 headshots kan ik niet meer zo goed