1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

  1. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA dit is echt niet te geloven!!!!!!

    ik heb 1 game op jou host tegen je gespeelt waarbij jou teammate quitte en mijn n00bteammate met assault rifle en needler schoot (ja zelfs een n00b als jij kan zo iemand nog killen op zen eigen host). Die game heeft hoogstens 4 minuutjes geduurt, en is niet eens afgemaakt :confused: . Dus DAARDOOR zou IK moeten denken dat je mij GERAPED hebt. :+ haha jij bent echt zo grappig en dom, het is gewoon lachwekkend om je belachelijke posts te lezen.

    Ik volg het advies maar om je verder in je waarde te laten want het heeft geen zin om jou domme kop iets realistisch te laten inzien. _0/

    p.s ik ben echt jaloers dat je een 360 hebt 8)
     
  2. 0906-ICE

    0906-ICE Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    HAP!

    hahaahaaaa _0/
     
  3. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft heel de dag zitten wachten totdat ik terug zou posten, zodat hij zijn van te voren bedachte reply kon posten. ahh tis zonde

    SLIK

    _0/
     
  4. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is eigenlijk veel leuker dan Televisie:p

    BTW: Reson daar heb ik iig nog nooit tegen gespeeld...maar dan nog halo1 heb ik niet veel gespeeld. Ik ga nu weer verder PGR 3 doen latex.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  5. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ben niet jaloers. Is blijkbaar jouw doel om mensen jaloers te maken ofzo? Ik heb 2 xboxen en ik heb op een 360 gespeeld en ik heb zoveel spellen. Hele coole signature hoor... Mij interesseert het alleen geen zak.

    Feit blijft dat er nauwelijks goede spellen gekomen zijn voor de xbox1 en 1 van de weinige goede was Halo1. Guess what? Je bent er slecht in. Jij bent zo slecht dat je nauwelijks een verschil merkt tussen Halo PAL en Halo NTSC.

    Dus jaloers? Nee, niet echt.
     
  6. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaaa Gamecube ownt gewoon, alleen mag ik dat hier niet te hard zeggen:mad:
    Waarom willen jullie toch altijd laten zien dat je beter bent, da hij noob is, etc.
    Ik bedoel het gaat maar om een spelletje.....maar ja voor sommige is het heel belangrijk dat ze mensen moeten uitschelden:confused: Ach ik hoop dat we eens een echte normale, leuke conversatie op gameplay kunnen hebben. Je kunt mij iig vinden op zaterdag, waar ik mensen sta weg te jagen bij de zelda stand:p
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat een gejank zeg. Paul en Tom, verlaag je niet tot het niveau van dread please :cool:
     
  8. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Robert(0906-ICE) kunnen we niet gewoon een keer een soort van Clanmatch spelen...Aangezien wij allebei kunnen hosten en we met heel de 0906 clan digt bij elkaar wonen moet dat toch wel lukken. En dan kan niemand meer praatjes hebben, want dan zou blijken wie er nou ownt etc. Btw dat gejammer over de pal versie enz. gaat echt nergen over. Boeiend wie de games spelen. Het gaat mij juist om de fun die ik eraan beleef ook al rape ik Europeanen of mensen die veel hamburgers eten.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  9. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Venom, zit jij op Avans Hogeschool Breda?
     
  10. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    JAAAAAA, wat jij
     
  11. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, BE blok 4..:)
    Ik herkende je van die foto^^
     
  12. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL, ja zeg een x hallo :p
     
  13. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik;) Zit nu op school trouwens:confused:
     
  14. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    ow ik nu niet:p
    Moet nu leren voor wi.
    Maar ik spreek je op school wel.
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Ik ken geen Stefan die bij de PU redactie werkt venom:confused:
     
  16. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    JA die loopt stage lees power web!!!
    Lees dat stukje over mario dance dingen en daar staat ie.
    Geloof je het dan nog steeds niet ach ja dan stuur ik wel een fototje
     
  17. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    ntsc is meer fun en ik speel geen pal omdat het kut is. zodra jullie ntsc hebben wil ik nog weleens spelen, maar ik speel nauwelijks meer want xbox is saai.

    btw lars ik post gewoon ontopic :+

    doeidoei.
     
  18. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    De helft roept hier wij ''rapen'' jullie (bijv. de gebroeders soulsleepers)! In elk geval iets in die context. Kijk ik ken Mr Escobar en DarkwingDuck, dit zijn niet zomaar gewoone halo1 (halo2..) spelers:cool: . Hun weten wel waar ze over praten en zijn zker ook prof in dat spel (niet beroepsmating, bijdehande kenker opmerking trouwens:{ ). Verschil is ook tussen bijv. 0906 en bijv. Esco is dat Esco een VEEL langere voorgeschiedenis heeft met het Online spelen van halo1. Door die tijd heen is hij Prof geworden en leer je automatisch wie noob,goed en wie Prof is! 0906 kwam veel later kijken op XBC, en niet lullig bedoeld maar dit zijn meestal ook de mensen met de grootste bek:{ . Daar is hij niet de enige in;)

    En als dat soort mensen blij komen doen ''moet'' je er wat van zggn. Ik vind echt dat je geen recht van spreken heb om zo stoer te doen en alles! Je komt de laatste paar maandjes om de hoek kijken en dan ben je o zo geweldig, ff niet! Maargoed...

    owhjah, en dan dat lompe geouwehoer over dat je op die 360 gespeeld heb. Nou nou, dat hebben pas 7526520574 (bewijze van spreken he mensen;) )gedaan.. Ook al was er maar 1 iemand die erop gespeeld had en jij was dat! Lekker BELANGRIJK! Wees blij, koop een taart en vier het:9 Maar mij (en meer) boeit het niet!


    _0/
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dan heb ik niks gezegt :eek:
     
  20. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is idd waar, er zijn al talloze "ruzietjes" op XBC of Live geweest waarbij het erom draait wie er nou beter is. Dit is denk ik doordat veel mensen zichzelf te hoog inschatten of al te snel denken dat ze het allemaal weten en vooral hun EGO ten koste van alles hoog willen houden. Ik geef toe dat ik niet goed ben in Halo2, terwijl ik win van mannetjes die beweren iederen te OWNEN of RAPEN (als die personen 12 jarig zijn ga ik er niet eens op in maar dat is bij 0906 toch niet het geval).

    Denk eerst eens na voordat je begint te blaten en excuses gaat verzinnen die jou ego als "pro" moeten verdedigen. Het gaat er toen slotte om plezier te hebben bij het gamen of heb ik dat fout:{
     

Deel Deze Pagina