1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

  1. PUNK

    PUNK Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    anders laten we dit meningsverschil ff achterwege en
    maken we een XBC-TAG list ofzo, zodat we ook nog
    H1 kunnen gaan spelen

    zet er maar in of je pal of ntsc hebt en of je kan HOSTEN,
    ik zal ff een beginetje maken.

    TAG: PUNK_06
    kan hosten: NEE
    H1 pal: JA
    H1 ntsc: JA

    dan kunnen we misschien nog vaste tijden maken waarop we gaan spelen
     
  2. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    TAG: Darkwing
    kan hosten: ja
    H1 pal: nee
    H1 ntsc: ja

    :)
     
  3. 0906-ICE

    0906-ICE Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk, er word weer iets zinnigs gezegt zeg :{ dat ging egt ff nergens over.
    Maar dan reageer ik voor de laatste keer op iets doms,

    Waar de hell haal je dit vandaan?
    Ik kocht mij eerste xbox in +-mei 2001
    (nog voor dat belachelijk hoge bedrag, dit is een tijdsaanduidling verder wil ik hiermee niets zeggen),
    maargoed dat zijn ook maar +-52 maandjes geleden, en nog voor juni 2001 had ik HALO in huis ;), dusja zwijg daar a.u.b. ff over ja. dank u.

    Tag: ice_0906
    Host: Ja
    en nu alleen PAL. :mad: en purno heb je echt alleen NTSC?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  4. 0906-ICE

    0906-ICE Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  5. 0906-ICE

    0906-ICE Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Mod. HELP :9 krijg mn posts niet weg (iets te ongeduldig met posten O-) )
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar hij het over had is dat jij pas veel later online ging spelen dan wij en je doet net of je er alles vanaf weet. In feite ging het er alleen om dat 1 van de soulsleepers hier poste dat er nauwelijks verschil is in PAL en NTSC. Dat is gewoon bullshit, elke Halo-fan zou een modchip + NTSC disc moeten kopen om eens een keer de echte versie te spelen. Voor de rest totaal niet belangrijk, maar er zit gewoon een erg groot verschil in die 2 versies.

    Maargoed ben het met je eens, het ging nergens over. Ik heb nog wel Halo PAL maar dat speel ik niet omdat ik het egwoon niet leuk vind. Voor de rest heb ik ook totaal geen behoefte om mezelf te bewijzen dat ik beter ben. Maar ik wil best een keer tegen jullie spelen... NTSC dan wel.

    laten we de rest maar vergeten.

    cheerio.
     
  7. 0906-ICE

    0906-ICE Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    OK erg cool.
    Ik heb ook gewoon zin in een potje (worden altijd potjes) HALO.
    Maar heb geen zin in al dat gedoe zodat ik weer HALO ntsc kan spelen,
    en andere soulsleepers hebben ook zelf geen ntsc HALO, dus daarom wil ik PAL spelen (is gewoon simpel en fun zat).
    Dusja, hoop dat ik dit weekend een keer een vriendschappelijk potje HALO PAL met "jullie" kan doen.

    Mzzl's

    P.S. dit is weer heerlijk on-topic :9

    (ow en dan nog 1 ding tja blijft doorgaan, kijk aub niet naar mijn registratie datum en denk aan de hand daarvan dat ik pas kort online speel want dat was de datum dat ik mij aanmelde om wat screens van HALO2 te posten, waardoor ik meteen geband werd maargoed. Ik speel nu denk ik al 3 jaar online dus veeeel later dan jouw zal ik niet begonnen zijn denk ik.)

    [EDIT]
    Hahaha ff iets uit de ouden doosch:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=62662&page=2
    Die reply hierop dat was toch niet DarkwingDuck he? maar een ander Darkwing :p
    (en ja op die post van mij toen is wel wat op te merken ja)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  8. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo'n antwoord geef kan ik wel weer los op je gaan maar het werkt toch niet. Laat maar zitten!

    Vind jmmr dat ik door mijn draadloze verbinding zoveel lag heb, dat spelen gewoon niet leuk is:mad: ! Anders had ik ook wel ff halo1 tegen jullie willen spelen...


    _0/
     
  9. Towel

    Towel Guest

    haha grapjas, het is niet dat ik je niet geloof ofzo, k vond alleen opmerkend dat er Stefan bij stonden aangezien ik de crew uit mn duimpie ken*) .
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een einde maken aan deze nutteloze discussies over wie de beste is. Jullie ownen geen van allen want jullie hebben nog niks bereikt met halo 1 of halo 2, alleen maar nutteloze discussies verder zijn jullie niet gekomen.
     
  11. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt er in Nederland dan wat te bereiken behalve die gare WCG??? :confused: Ik ken genoeg halo1/halo2 spelers die het spel zeer serieus nemen en er ook prof in waren/zijn. Het probleem hier is dat er bijna geen toernooi/lan is om er "iets mee te bereiken". Amerika heeft hier, laten we zeggen een klein voorspongetje.

    _0/
     
  12. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik host nu vooral `s avonds soms een halo 1 pal game,dus voor de mensen met interesse.Btw m`n tag op connect is gewoon DarkRobo maar ik speel in een game onder 0906-ROBO !
     
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is D E gametype van halo 1?

    Map:?
    Gamtype:?
    Team:?
    Radar:?
    Wapens:?


    De mijne is nogsteed:

    Map: Blood Gulch (is echt gewoon een prof map)
    Gametype: Capture The Flag, score to win 5,hog
    Team: 2 vs 2
    Radar: off
    Wapens: standaard setting met pistol en battle rifle


    _0/
     
  14. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik doe ook mee halo 1, ctf bloodgulch blijft de bom (sommige potjes vroeger duurden een half uur of meer :)) En tja dat goddelijke pistooltje. Met de hog naar binnen rijdenn etc. en een rocket zonder lock. Damn ik krijg het er gewoon warm van als ik er al aan denk damn.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    haha deze setting is BAAS. Meld het ff als je dit gaat spelen, old skool shit!
     
  16. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er zoiezo iemand halo 1 op connect gaat spelen kan ie mij wakker maken. Ik kijk regelmatig op connect maar er is nooit een host:confused:
     
  17. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW you Halo2 nooby. :mad: :+

    Mijn favoriet is 4v4 CTF Damnation of 2v2 TS Chil Out. En dan gewoon generic start en geen radar.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich BG is wel grappig maar mij net iets te lomp. Hang em High vind ik wel vet en Chill out is ook wel vet voor 2 vs 2.
     
  19. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn volgens jullie de beste clans in europa geweest op xbc voor halo1?

    Mijn lijst (willekeurige volgorde):
    - Team [-1-] (ColdWire, Insurgo, Smunchy, DarkwingDuck, ScarS, Hellbringer, Q, Icon, Escobar)
    - Sub/TRB (Ice, Starsix, Reson, Xstyle, Seifer, Fusion, .. weet niet wie meer)
    - BBE (Rel, Joe, Hannes, Theone, Jimbob, Dimo, Badbull, Jear, McKiller, Blind64dj, Scars)
    - SDA (Scars, Imperial, James2k10, Wack00n, DarkwingDuck, Jimbob, Jestfull-Def, Finalfury, Hellbringer)
    - Ee (Hannes, Nutte, Reddemon, Lellinshocker) een deel speelde alleen ntsc
    - BN (Onitsuka, JukkisP, Chicken, Origi, Puke)
    - EAD (Tarjahalo, Jyra, Nazdah, Lahtari, Chicken, Onitsuka)
    - PDT (Hp-Fil4, JuanMag, Raptor, Farm) speelden alleen ntsc
    - GLD (Uzny, Bobek en .... weet de andere namen niet) speelden ook alleen ntsc

    Deze clans weet ik nog als er fouten zitten verbeter ze ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  20. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    lol!!!! Halo 1 CTF Bg 2 vs 2 was DE GAMETYPE HOOR, later kwam pas die TS..Ook te erg maar CTF was toch gewoon het beste. Nix met halo 2 te maken:mad:

    Peace

    _0/
     

Deel Deze Pagina