1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

  1. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat waarschijnlijk op dat je battle rifle ipv assault rifle schreef :)
     
  2. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    [TRB]:
    IcE, Xstyle, Reson, Starsix, Seifer, Fuzion, Insignia, Burner, Zeta

    SDA + Whale;) (Ik en starsix hebben ook nog tijdelijk in SDA gezeten)


    Deze zal niet iedereen kennen, dit was nog van gamespy en toen zijn we enkele weken op XBC mee verder gegaan.

    [NeO]:
    Ice, Xstyle, Seifer, Nitrous(aka wack00n), James2k10, Legosas

    [TDM]
    Wes4real, Diablo, Legosas, I-legal(aka cosmus), Twisted...en nog veel meer maar die weet ik niet allemaal meer.



    ps. LoL @ battle rifle:D Gaat automatisch nou omdat je dat nu gebruikt:9


    _0/
     
  3. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    TDM was ik helemaal vergeten maar dat was ook niet echt een topclan. Toen ik begon te spelen waren er alleen nog NeO-James2k10 en NeO-Nitrous. Verder ben ik TCR nog vergeten wat ook een redelijke ctf bg-clan was.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  4. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    TCR playboy, TRC spinnenman, TRC shadowman en nog een paar d8 ik...TDM was wel een ''top clan'' op Game Spy maar op xbc zijn er ''lompe'' mensen gejoinend en hebben heel die clan gef0cked..

    We waren voor dat jij begon esco al een tijdje bezg met online spelen op GameSpy. Toen jij begon te spelen en je NeO-james2k10 enzo zag waren wij(ik james nitrous xstyle legosas seifer) al een clan op GameSpy. Daarna waren James en Nitrous XBC gaan spelen en de rest nog niet. Maar die clan bestond toen al zo gouw een kleine maand op GameSpy. Na een tijdje kwamen wij er bij op xbc zegmaar. Maargoed...


    _0/
     
  5. Towel

    Towel Guest

    - BBE (Rel, Joe, Hannes, Theone, Jimbob, Dimo, Badbull, Jear, McKiller, Blind64dj, Scars)


    + BBE GameGenie:cool:
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    laat me niet lachen, baddbull/mckiller? Die zijn nieteens bbe waardig man. BBE was echt een goede clan maar des te langer die bestond des te kutter die werd, allemaal mensen konder zomaar joinen. Heeft in mijn ogen de imago wel verkloot.
     
  7. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa mwa verkloot, dat valt ook wel weer mee. En clan heeft altijd wel een enkele wat zwakkere tussen zitten. Komt doordat het meestal vrienden van elkaar zijn in het echt of gewoon relaxte gasten die ook wel aardig kunnen spelen. Baddbul en Mckillers waren zker geen pro maar ze konden er wel wat van. Nooit van verloren maargoed, slecht zijn ze ook weer niet...


    _0/
     
  8. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    die 2 zaten er al vanaf het begin in dus snap niet dat je zegt des te langer die bestond des te kutter die werd. laatste 2 members waren blind en scars wat toch goeie spelers waren. Op het laatst was Theone nog nieuwe members aan het zoeken maar toen was de clan eigenlijk al dood dacht ik.
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ze waren gewoon niet BBE waardig, zeker aan het einde van het halo1 pal tijdperk raakte BBE echt zijn status kwijt. Ze hebben een lange tijd boven aan mijn lijst gestaan van beste pal clan, dat veranderde echt wel aan het eind.

    Vergeet niet dat veel mensen joinede en leavede bij BBE, volgens mij heeft servantes er ook wel een week ingezeten ofzo. Terwijl hij toen nog in G-unit zat en volgens mij nog wel 10 andere clans.

    Ik bedoel ook sinds dat theone bbe weer opnieuw leven in wilde blazen. Er waren toen ook twee mckillers online, iig leken de nicks op elkaar en de mckiller die toen joinede kon ik zelfs aan. Geen bbe pro dus :cool:
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik mis trouwens wel SRR en TDG in je lijstje esco haha.

    Nog een paar om niet vergeten natuurlijk: TMK, PU55, SWAT :D
     
  11. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    DSN niet te vergeten
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    DSN...


    Laat me niet janken, die waren echt niks bijzonders hoor.
     
  13. SicK PoX

    SicK PoX Guest

  14. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het over beste clans he, maargoed als dat die thuishoort in je lijste so be it
     
  15. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik lach me rot on DSN Major.....wat een kneusje was dat.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Was het niet Mayor? En noemde hij zichzelf niet de beste sniper van nederland? Bwhaha
     
  17. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ja ik geloof het wel, en aan iedereen die daar aan twijfelde ging hij een verhaal vertellen om je zogenaamd in het leven te steunen zodat je net zo geweldig kon zijn als hem. Hij was nogal vol van zichzelf. -DSN-Mayor zoiets. Alweer zo'n 2 jaar geleden denk ik.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2005
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hahaha ja en op hun site hadden ze een poll. Wie was de beste sniper van europa. Hij stond zelf op nr1, grez stond er ook nog ergens in en beide TMK kerels ook nog. Hilarisch :cool:
     
  19. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    ja idd 8) das waar ook
     
  20. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Achja heb een tijdje met ze gespeelt, volgens mij zat Fatality een engels man ( niet de pro pc gamer Fatility maar een andere ) er ook in en die was ook wel rape
     

Deel Deze Pagina