moet je even kijken wat je nu aan kosten voor de spullen kwijt ben, wat een controller normaal kost en wat je kwijt ben aan uren. Ik zou heel graag, heel graag zo'n VU controller kopen maar dan zonder de uitknop en misschien een ander kleurtje dan groen als dat kan. Ik hoop dat je het er voorover hebt!
echt ziek, maar moooooi, ik zie dat je controller nog gewoon goed uit ziet, hoe krijg je dat voor elkaar zonder em te verwoesten??? damn it looks good!!!! keep it going the good work!!!
Hey Atmoz: Kijk, als ik nou eens naar jou toe kom, en 2 controllers meeneem, en dan bouw jij dat effe in met blauwe leds ofzo, en dan als ik er toch ben kan je ook wel even m'n xbox modden , en daar betaal ik natuurlijk dan voor, geef je prijs maar...
ik betaal verzendkosten + de kosten voor orginele controller en daarbij dan 15 euro voor de moeite en matriaalen..... hoop dat je het wilt doen.
zeeeeeerrrrr kewl! kan je please een tutorial van vu dinges maken/posten. Ik wil dit ook maar ik snap echt helemaal niets van dat schema
Ik kom mijn controller brengen, wacht in de wachtkamer, betaal jou 15 euro en loop als een tevreden klant je huis weer uit. Whehehe! Maar laat maar weten of je het wil/kan doen.
lol, wie heeft het hier over 15 euro... is wel wat meer werk dan een paar minuten he... Ik kan de schakeling maken en opsturen ofzo voor 15 euro. maar inbouwen kost echt veel tijd. Allemaal die dingen boren enzo...
ja idd, 20 euro ofzow + inbouwen? dit moet je trouwens bij PSXshop laten zien ofzow, misschien krijg je dan geld en dan bouwen hun da erin, dan kan ik gemakkelijk ff naar putten rijden
dat maakt niet uit, hij stuurt de handleidingen op naar PSXshop.nl en dan hoop ik dat hun snappen wat ze er mee moeten doen of je moet (netals de 'afterbuner) een leverancier zoeken! edit: @graveheart: me pa rijdt dan wel, ik ben 4 jaar te jong
He ik stuur je een xbox controller op, dan bouw jij er zo'n vu ding in (groene leds dan wel) ik betaal de kosten van de dingen die je ervoor moet kopen, betaal verzend kosten +20 euro'tjes
Kijk, dat vind ik nou in de richting komen c.q. hier doe ik het voor. Jij stuurt een ORGINELE Xbox controller op, en ik regel het. Je moet een orginele opsturen want anders past het niet De verzendkosten zijn wel jammer. maarja is niet anders... Is die controller nieuw wat je hebt? anders mail effe ofzo.. of PM doei
20 euro voor het laten doen en de spullen die je nodig hebt bij elkaar? en dan betaal ik nog apart de verzendkosten...