chipje kost ook al 5 euro... en 20 LED's (felle) kosten ook al gouw 3 euro ofzo. de rest van de dingen kun je gratis hebben. het nadeel is gewoon de verzendkosten, die maken het hele handeltje eigenlijk TE duur. Want je betaalt namelijk 2x he. (heen en terug). Is niet leuk meer eigenlijk. maarja moet je effe zelf kijken. Ik wil je ook de mijne opsturen en dan koop ik me een nieuwe (plus 25 euro ofzo) maarja, ik weet niet of je behoefte hebt aan een extra controller. Maar dan zijn in ieder geval de verzendkosten met de helft verlaagt. (mijne is nog lang niet oud dus daar hoef je niet bang voor te zijn). Kijk maar, ik hoor het wel. Greeeeetz, Atmoz
ja ik heb eigenlijk geen extra controller nodig, ik zal wel even op 't postkantoor informeren wat de verzendkosten zijn van zo'n ding...
Even een vraagje tussendoor: klopt het dat er maar 1 chippie inzit? (Oftewel ledjes reageren op 1 van de motors.)
oftewel je mag hier dus wel praten over dingen die je met je xbox uithaalt, zolang het maar niet over illegale spellen gaat...
Je Xbox "Case Modden" en allerlei andere snufjes zoals deze VU meter is gewoon toegestaan, al gaat je garantie er daardoor wel aan. Maar een chip in je Xbox plaatsen waardoor er in een keer illegale games/films op gedraaid kunnen worden is natuurlijk niet toegestaan. Die regels lijken me vrij duidelijk... Kobold heeft het hier nog eens mooi uitgelegd...
Kijk, ik heb hier geen probleem, voor mij mag je gewoon een controller kopen+ de matrialen en dan betaal ik voor het totaal pakketje (controller met ingebouwde VU ledjes en de werktijden.) +verzendkosten. dus hoef er geen controller heen en weer en ik hoef alleen maar die coole VU lichtjes aan de 2 kanten, geen aan uit knop. Als je intresse hebt pm me dan alhoewel ik pas de 6de of later reageer. Greetz, err0r
Okee, begrijp ik het zo goed? Ik stuur jou mijn controller op incl. €20/25.- dan bouw jij het in en stuur je het terug? Dat lijkt me redelijk toch? Want als meer mensen dat doen maak je dikke winst man...
Als meer bezoekers deze thread ontdekken kom je dadelijk nog op een wachtlijst te staan ook... Of hij gaat z'n prijs nog meer verhogen... Pak het tactisch aan jongens.
Hehe, dalijk krijg ik het nog druk ook. Lol ik ben maar student en loop de hele week stage en 2 dagen school. en heb een vriendin en moet opstap enzo. Ik moet er eens over denken. Eerst ga ik eens kijken wat die spullen nou precies allemaal kosten.... en: hou er rekening mee dat 1 van de 2 memory gaten in de controller helemaal vol zit met electronica. het steeds ook een beetje uit aan de buitenkant EN er past dus niets anders meer in.,......
Ik heb m'n controller ook maar ff helemaal losgekoppeld........heb er vol bewondering naar zitten kijken..........nog een keer zitten kijken.........heb m'n schroevedraaiertje weer gepakt.........en heb 'm weer in elkaar gezet. Damn als je daar uit moet komen, en dat schema snap ik al helemaal geen reet van.
Boeit het wat dan? Wat doe je met die memory kaart dan? ik speel alle spellen perfect zonder :? je hebt nog altijd 1tje over.... btw: James Camerons Dark Angel is zon een super mega ultraleet spel he. Zeg maar dag tegen splinter cell enzo. intro: superVET menu: VET muziek: helemaal te gek gameplay: MEGA!!! special action: UBERLEET tot de macht 76 (matrix moves, vette kicks, mega jumps) alles zit erin.
Oh dat zou best kunnen, maarja de meeste mensen hebben toch meer dan 1 controller. dus dan pak je maar die andere er is echt helemaal GEEN plaats inde controller dan in een van die gaten....