Ja vind het zelf ook erg ruig. Ze zijn m'n hele webspace aan het nagaan en foto's en het bekijken, ze willen m'n email adres enzo. Echt lachen. Heb met de hele klas zitten lachen om die topic. Vonden het ook allemaal erg vette reacties... Erg toevallig dat ik dat zomaar tegen kom
Zekerweten erg stoer man! Hehe, ze noemen je wel een "poor dutch boy". Maarruh... kan je het nou nog voor ons doen of niet?
Koele thread daar op die site maar dat moet ook want alle props naarAtmoz voor het maken van de beste controllermod ooit
Daar sluit ik me bij aan. En trouwens, er zat er hiervoor een te zeggen dat'ie geen ruk geeft om wat er op zijn controller getoond wordt; heeft'ie ook zeker geen DreamCast met zijn LCD-schermpje op de controller/memorycard. Het idee van de LED's is dus helemaal zo gek nog niet.
als je een aan/uit knop in de controller wil bouwen....kost dat dan ook ruimte in je memory card ding??
He jongens waarvoor wil niemand die controller meer??? Ik wil hem wel maar ik heb al 4 controllers dus ik hoef er geen 1 meer.
Ja, maar wat kost een nieue controller? 35 euro ofzo toch,... dus 15 euro voor die mod is niet duur. En je hebt iets speciaals