Staat wel veel maar zoals iemand had gezegd, niet echt nieuw nieuws (wat een woordspeling ) Ga toch liever naar xbw voor "Het" nieuws
ik vind het nou ook niet zo boeiend die site ik zocht alleen wat screenshots van xbox en het dashbord in een goede resolutie(voor me presentatie op school)alleen het dashbord heb ik nog niet gevonden
Huh, dat password heb ik ook gevonden, dan vul ik het in en dan krijg ik weer dezelfde pagina dat je moet inloggen. edit: Ben er al, ik moest op ok klikken i.p.v. enter te drukken.
sorry dat ik het nu en hier zeg, maar het moet ooit toch een keer ergens door iemand gezegd worden, want dit kan natuurlijk niet langer zo. het is dus succesvolle
huh, de site doet ut nie bij mij !! ik wil ook genieten wat er te genieten valt !! edit\ sorry, die link op het begin werkt bij mij niet kben gewoon naar www.xboxemea.com gegaan en toen deed ie ut wel !!!
Ik kon die site al een tijdje, alleen vond hem helemaal niet geweldig. Alleen nu al de gebruiksaanwijziging van Brute Force downloaden vodn ik wel gaaf.