1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxlink

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xwon, 31 jan 2004.

  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo beste Xbox vrienden en vriendinnetjes,

    Laatst zat ik te surfen en kwam uit op deze site Xboxlink Net zoiets als Xboxconnect maar dan (volgens mij dan) nog uitgebreider.

    Heeft iemand hier ooit mee gewerkt en zoja, bevalt het? Wat zijn de voordelen en wat de nadelen...?
    Naar mijn idee is het wel een heel goed alternatief voor Live en zeker beter dan Xbconnect.

    Check de site ff en post hier je reactie svp. (ik hoop dat de thread op de goede plek staat...)

    Fijne avond nog
     
  2. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dat het beter is dan XBC als je er nog nooit meet gespeeld hebt? XBC en XBLink zijn zeker goeie alternatieven als je geen Live hebt, maar live zelf is nog steeds het beste...
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat het niet veel uitmaakt om hoe goed het is. Maar meer om de bekendheid. Als ik nu kijk op Xlink en op Xboxconnect zijn er nu 1362 spelers connected en bij Xlink 378 ofzo. Dus dat betekent ook een stuk minder servers, een stuk minder games die je kan joinen.
     
  4. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    xlink is wel relaxter als je tegen maten speelt (vind ik), het is kinderlijk eenvoudig om een server te starten, want bij xboxconnect wil het wel eens zijn dat er geen verbinding gemaakt word met de host. Om tegen personen over de hele wereld te spelen is xbconnect echter beter, er zijn een stuk meer servers
     

Deel Deze Pagina