1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xboxlive in de herfst in europa!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xbox-control, 21 mei 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar speculeren blijft altijd leuk.

2. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

tja, game voice, zegt je dat wat?

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    gamevoice slurpt!!!!

4. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    hmmzzz

ja en dat wordt dus onderdeel van xbox live.

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    gelukkig! das cool!

6. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

niet zo denderend als je kabel hebt, dat kan ik je zeggen. ik gebruik het al langer. en het kan redelijk je spel verneuken als je upload snelheid niet zo hoog is (16k/s)

7. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor het goede nieuws =(

maar eh mijn verbinding van mijn hoofdcomputer naar de computer op mijn kamer is een Ronde aansluiting niet zo'n vierkantje als die in je xbox gaat.
    en ook groter een soort T Vormig ding. zeg maar rechts van die T gaat de kabel van de hoofcomputer in en dan het onderste stukje van die T gaat in de computer op mijn kamer en het linkse gedeelte van de T is een aansluiting waar weer een kabel kan naar een volgende computer. snappie?

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: hmzz

Ja maar der kan misschien alleen een optie hiervoor in zitten want als je een upload snelheid van 256 kb/s nodig hebt dan spreek je hier in de benelux iig maar een klein publiek aan zeker als je ook nog eens 15 euro moet gaan betalen voor het xbox live gebeuren zelf.

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als je voor Xbox Live een nog snellere internet verbinding nodig hebt dan standaard ADSL of Kabel (128 up/512 down), dan denk ik niet dat het een groot succes gaat worden. Dan is het veel te duur en speel ik liever Halo via Gamespy. XBConnect werkt bij mij namelijk niet.

Zo'n rond netwerkplugje met zo'n t-stukje das coax. Dat werkt niet op de Xbox. Je moet UTP hebben, met zo'n vierkant stekkertje wat op een telefoonstekkertje lijkt.

Een router kost minimaal ongeveer 115 euro, je kunt ze verder zo duur krijgen als je maar wilt. Enige kennis van netwerken/internet instellen is wel vereist.

(Repotec RP-IP515H Kabelrouter 10/100MBPS)
    Pricewatch

Heb ik ook en werkt prima.

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik lees net in de pers-briefing van MS op de e3, dat MS maar liefst $2 MILJARD investeert aan het Xbox-live gebeuren.
    Dit houd dus niet alleen het plaatsen en ontwikkelen van de servers in maar ook het ontwikkelen van spellen, ze willen voor de vakantie 200 spellen beschikbaar hebben voor de gebruiker8)

Deel Deze Pagina