Ik vind een xbox logo eigenlijk wel stoer, iedereen heeft wel een nike pet, als je een xbox live pet hebt heb je toch wel iets unieks maja het is waarschijnlijk alleen bedoelt voor de echte bikkels
Kan er alstublieft een slotje op dit MEEST ONZINNIGE TOPIC van de maand! ..............Draag wat je wil. En wat de "kwaliteit" van een t-shirt en een pet aangaat................is er ooit weleens verschil daarin geweest............ pet-pet, shirt=shirt KLAAR!
Inderdaad, Xbox logo is 10x stoerder dan een Nike logo. Maagoed. Sommige mensne hechten waarde aan populariteit en zijn bang voor lul te staan, die mensen blijven hun hele leven alleen maar bang zijn volgens mij. Kudde-dieren!
Oké een trui, dat is wel iets te veel. Maar je kan toch wel gewoon in een T-shirt naar school o.i.d Ik draag ook kleren van skate(board, nee ik ben geen alto) merken. Als de shipping niet zo duur was had ik al een xbox T-shirt. Maar Mirik, die Xbox jas, die is toch eigenlijk van Dickies (da's het merk)?
WAAROM VRAAG JE DIT SOLDIER?? Leuk spul, kopen dan...... Mod: Als je niks bij te dragen hebt, doe dat dan ook niet.
jayroon ff het volume wat zachter zetten... Ook niet vragen om slotje, als het topic echt loos was zou ie allang dicht zijn.
Vind ik niet. Ik vind de Xbox een mooi apparaat maar dat hoef ik niet zo nodig te laten merken door met 'Xbox' op m'n borst rond te gaan lopen :{
bij mij loopt iemand in een atari trui. ik vind de pet en t-shirt mooie hebbedingetjes om op te hangen, maar niet echt om mee naar school te gaan.
En je vind het wel nodig dat met een Nike logo (bijv) te doen? Dat snap ik niet. Ik maak geen onderscheid in kleding en mensen wat dat betreft. Is kleding functioneel en mooi, ok dragen. Als ji jernie en bert op je trui hebt, en mensen vinden dat een reden om je uit te lachen, is dat hun probleem, jij hebt gewoon een trui aan, whats the big deal?
als ik iets mooi vind, dan koop ik het. anders niet.... ik zou best wel een shirt willen kopen, kan mij het schelen als ik voor lul sta (volgens sommigen dan....), ik DURF er dan tenminste 1 te dragen(helaas heb ik er geen)
Xbox pet is wel vet, t-shirt zou k ook wel aandoen maar trui en jas te overdreven...........................
Helemaal mee eens misschien worden xbox Tshirts wil een vette trend en dan vind iedereen het ineenkeer wel heel cool majah das vaak de domme massa
zowel voor de kleren van nike (en een aantal andere kledingmerken) als xbox petjes/jassen betaal je eigenlijk om reclame te maken. Dat vind ik nog het meest kromme van alles. maar ja dat is met bijna alles tegenwoordig.
mischien kunnen we wel een inkoop actie houden ofzo ,en dan de verzendkosten verdelen , voor de mensen die geintereseerd zijn
is het niet mogenliijk dat jullie van xbox world eens een poll houden om te kijken hoeveel mensen er interessen in hebben en dan groot het een en ander inkopen b.v. petjes of sleutel hangers ( en dan dat op de site verkopen natuurlijk) of is dat weer niet te doen????? ik heb namelijk het gevoel dat er heel wat mensen wel willen maar die shipping kosten gewoon te veel vinden (en dat vind ik ook) want dat is bij dvdcrave toch ook niet zo en dat komt helemaal uit australie