1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxlive t-shirts en pet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The SoldieR, 31 mrt 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha als je hier mee naar school gaat ben je echt niet wijs. Shirt vin ik nix maar petje ziet er wel relaxt uit. Als ze xbox weg zouden laten zou het veel beter verkopen.

2. Riker

Riker 1337 Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allebei niet mooi, als het relaxt uit zou zien zou ik het misschien kopen. DOAXBV shirtjes is misschien een idee.:D

3. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kwam waarschijnlijk door de foute spelling ;)

4. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar even voor de mensen die het xboxlive shirt hebben en pet.Staat er bij de t-shirt op de voorkant zo'n klein xboxlive logotje links boven bij je borst?En aan de achterkant zo'n grote xboxlive logo?

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me coowl idee :9 ik zou misschien wel intresse hebben voor zon pet, egt duur zijn ze namelijk niet :p :cool:

6. Huibke

Huibke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voorkant xboxlive t-shirt staat het logo links op je borst en op de achterkant staat het in het groot over de breedte van de t-shirt. Kwaliteit van de producten is zeer goed. Nadeel is dat de shipping hoog is, levering is +- 1 week met UPS. Zeer goede service als je vragen heb. Ik heb ongeveer alle t-shirts, ook met lange mouwen, 1 trui, petten, muts, sleutelhanger, stickers. De jassen vind ik niet om gewoon te dragen, beetje belachelijk(nu mss ook). Ik heb ook nog op een andere site zo een tas besteld, gisteren aangekregen, waar je je xbox kunt in plaatsen en waarvan je de achterkant kunt openen doen voor de kabels aan te sluiten. Zeer stevige tas. Vanvoor kun je 2 controllers en kabels opbergen. Zeer mooie tas vind ik. Zal er foto's van maken en plaatsen hier.

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hehehe, wilde ik ook gaan posten. :D

8. Doopie

Doopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euuhm vraagje algemeen?? Waarom zou je geld betalen als jezelf een wandelend reclamebord wordt met die troep (t-shirtje en pet)???

Voor mij had het alleen interessant geweest als je het gratis kreeg bij een live abbo ofzow (maar ja daar ben ik hollander voor )

9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent naar mijn mening niet een "wandelend reclame bord" ik vind het wel degelijk een coowle pet! is toch leuke gadget vind ik :) ik zou wel een stoer xbox live pet op willen hebben :D

10. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hier foto's wilt plaatse zou ik dat zeer op prijs stellen.

11. Huibke

Huibke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een paar foto's van de dingen die ik bij de gearstore heb gekocht (behalve de tas voor de xbox mee te nemen, deze heb ik op een andere site gevonden)

Groeten

Huibke

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Die grijzachtige tas vind ik wel mooi net zoals dat t-shirt maar ik denk dat het dan wel mijn zondags kleding word

13. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst een petje laten drukken met XBOX er op.

nou jongens dit doe ik nooit meer!

want ik heb vandaag een klap voor me smoel gehad van iemand..omdat ik een xbox (pet) heb!
    nee echt jongens!

zo is het gegaan

ik was buiten op het school plein ff met wat vrienden praten,wat voornamelijk over de xbox ging.
    komt dat onze beruchte PS2 fanboy aan.

HE STELLETJE XBOX LOSERS!!!
    wij negeren..STELLETJE XBOX-NEUKERS!!
    toen gaf ik een opmerking van..laat ons maar een xbox hebben maar ga jij maar weer naar je zielige PS2`tje!
    hij loopt op me af hij zegt: smoel houden XBOX-HOMO anders zal ik je ff een klap voor je smoel geven met de homo pet van je!
    ik zeg..moet je doen ga je gang....en jongens dit had ik nooit verwacht die idioot geeft me toch een slag voor me smoel!
    ( heb natuurlijk wle dat terug gedaan! )

maar ken je na gaan! omdat ik een xbox heb!

die gast is trouwens ook geschorst voor een week!

14. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116

Originally posted by hayate2002 @ 1 fucking April

WOEI :+ :9

OMG als het echt zo is....geen woorden voor. Te nerd gewoon....

15. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    lol is wel weird als het egt gebeurd is :D moeten ze niet bij mij flikken :D:D

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    OMG!! Waar gaat dat heen met de wereld, dat je iemand al gaat meppen omdat ie op een xbox speelt. Wel lachen dat ie geschorst is (ik hoop dat ie thuis misselijk word van de slechte graphics op zijn ps2) :+

17. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wel sneu dat je iemand gaat slaan omdat ie voor een andere console is :mad: dat soort personen mogen zich van mij geen gamers noemen!! Ze moeten zich op laten nemen in een kliniek.

18. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik geloof er niks van :+

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, waarom niet, ik heb ook wel eens ruzie gehad omdat mensen m'n broek te weid vonden *zuch*

Vind t xbox logo trouwens wel heel mooi, en als trui zou ik em best willen hebben als de prijs goed is...why not? ik bedoel t ziet er 10x zo mooi uit als een nike of adidas logo...en ook wel mooier dan sommige band shirts die ik heb (niet mooier dan de meeste hoor ;))

20. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag meestal wel merk kleding :) omdat het van goeie kwaliteit is etc. maar ik zou best die xbox pet of xbox muts( stoer ding ^^ ) willen hebben omdat het ( schijnbaar ) van goeie kwaliteit is en ik vind de muts juist wel stoer :D ik schaam me er echt niet voor omdat ik een xbox heb, waarom zou je??? Het is naar mijn mening wel cool eigenlijk:)

Deel Deze Pagina