1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxlive t-shirts en pet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The SoldieR, 31 mrt 2003.

1. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maarre kan ik die pet en t-shirt niet gewoon hier in nederland laten drukken?met dat logo?is dat niet veel makkelijker?Dan kan ik hem precies laten drukken zoals je hem eigenlijk koopt En ik heb een heel groot logo nodig van xboxlive ik kan hem niet vinden jullie wel?

Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    ehm is dat niet duur??/??? je kunt beter een grote import actie houden als er veel forumleden zijn de ze willen hebben :)

3. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JIJ SNAPT HET !!!!!

ik heb ergens op dit forum gelezen dat de mensen van xboxworld MISSCHIEN t-shirts gaan laten drukken
    maar een grote import aktie lijkt mij wel wat!!!!8)

4. The SoldieR

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij zegt dat IMPORT goedkoper is dan drukken??!!Maar ik kan nog steeds geen grote xbl logo vinden voor het drukken jullie wel?

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    He huibke...hoe duur zijn die shirts?

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik loop zowat elke dag met mijn xbox tas (kreeg je gratis bij dixons als je daar xbox kocht op launch) op school. Nog geen enkel commentaar op gehad terwijl een vet groot logo van xbox op zit en dat nog wel op een school met alleen maar pc g33ks.

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox.com/press/hardware.htm get it as big as you want boy :cool:

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Importeren in grote hoeveelheden lijkt mij nogal goedkoper ja :)

9. The SoldieR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je zegt het zelf een GROOT aantal maar ik wil gewoon 1 pet en 1 t-shirt dan is drukken toch goedkoper?

Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  10. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je deze topic had gelezen had je gezien dat xbw misschien wel gaat importeren, en dan doorverkopen :) dan bestel je dan gewoon eentje bij xbw, ben je veel goedkoper uit en heb je ook nog een officiele:D

11. The SoldieR

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is het een beetje een brutale vraag maar zou je van die xboxlive t-shirt die op je bed ligt die voorkant en achterkant kunnen fotograferen?Ik zou je hiervoor heel dankbaar zijn:cool:

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een nerds vind ik die mensen die zo rond gaan lopen, als er iemand zo loopt ga ik voor hem staan en naar hem wijzen en hem HEEL HARD uitlachen. Pffff ik liep met die dingen rond toen ik 8 was. Toen wou ik een Jurrassic park petje of wat was toen "ruig" maar komop he als je rond de 18 bent toch niet meer he.

13. The SoldieR

Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon vet om die dingen te hebben

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry zie nu pas dat je uit eindhoven komt, die mensen hebben inderdaad geen gevoel voor mode :D

15. The SoldieR

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon jaloers dat je niet zo'n t-shirt en pet krijgt:D

16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is het :D

17. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Maar ff serieus, is er hier niet iemand (Wouter ofzo) die een lijst kan maken met dingen die daar te bestellen zijn, en dat we dan op kunnen geven wat we willen hebben. En dat die dan 1 "grote" bestelling doet en dan delen we de verzendkosten en al die invoerrechten enz. Door het aantal personen? Dan hebben de mensen die zo'n shirtje/trui/pet/sleutelhanger o.i.d. willen hebben maar het niet kunnen of i.v.m verzendkosten dat die zo duur zijn niet mogen. Toch een kans dat ze deze toch best wel aardige dingen kunnen krijgen?

18. Huibke

Huibke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop er ook niet altijd mee he, ik werk thuis, dus heb ik elke dag wel een t-shirt of trui aan. En ja die petten, er zijn zoveel petten met reclame op, als ik nu xbox op mijn pet wil dragen is dat mijn zaak. T-shirts kosten rond de $8à $10. Dit zijn dan ongeveer ook de prijzen in euro's. Hier zijn de foto's van de voor en achterkant van live t-shirt.

http://users.pandora.be/huibke/IMG_0028.jpg

http://users.pandora.be/huibke/IMG_0029.jpg

19. Huibke

Huibke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. The SoldieR

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die xboxlive pet is toch gestickt ofzo iets ik zie dat die pet niet gedrukt is.Kan je dat hier in nederland dat ook laten doen?Een pet met het logo van xboxlive laten sticken?Want ik heb een HEEL groot xboxlive logo gekrijgen van 15MB van err0r nog bedank voor dat grote logo:D

Deel Deze Pagina