1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxlive t-shirts en pet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The SoldieR, 31 mrt 2003.

1. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Het ligt hier een beetje stil! Gaat er nog wat gebeuren i.v.m. die bestelling, of laten we het gewoon zoals het is!??

2. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik echt een beetje jammer vind is dat je niks hoort van de mensen van xboxworld!!!
    Reageer dan in ieder geval en zeg of het wel of niet haal baar is een een grote order te doen via xboxworld:'-(

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel haalbaar is want er zijn tochal aardig wat members die zoiets zouden willen hebben :)
    En het zullen er nog wel wat meer worden als het op de nieuwspage(mainpage) word geplaatst omdat niet alle leden op het forum komen :)
    Ik hoop dat xbw er wat in ziet :cool:

4. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen ik heb hier xboxlive's t-shirts liggen.Rechtsreeks uit de Gearshop uit redmond,seattle.Ik heb 2 t-shirts van de maat S en 4 van de maat M en 2 van de maat L.De t-shirts kosten 17,50euro+2.50 euro verzend kosten of je moet in de buurt van Eindhoven wonen dan reken ik de verzendkosten niet mee en breng ze ff langs je huis of we spreken een plek af.Dus je moet je maat erbij zitten en je adres waar je woont enz. en de eerste 8 mensen die regeren dat ze er 1 willen krijgen mij rekeningnummer voor het geld over te maken.Als er nog onduidelijkheden zijn.Post ze dan maar.

5. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik spaar zelf caps dus waar kan je ze halen ??
    T-shirt ,leuk om in te pitten anders niks .

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil niet moeilijk doen, maar jij vraagt €20 voor die T-shirts terwijl ze daar $6,95 kosten. De dollar ligt nog gunstig, en je gaat toch niet zeggen dat de verzendkosten 50 euro waren? Ik denk dat je ze wel kwijt raakt als je de prijs ff €5 omlaag gooit.

7. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaa de verzendkosten koste alleen al $48

8. Mad

Mad geregistreerde gek

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt als iemand zonder hoofdinhoud, past wel bij de ps2 dus

9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon??

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dit is allemaal wel heel leuk hoor, maar wanneer ben je van plan die dingen te gaan dragen

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Nu doe jij precies hetzelfde alsdat ze tegen hem deden!! :mad:

Ik zou zo'n T-shirt gewoon in het weekend dragen, gewoon een beetje chillen thuis of bij vrienden, maar om ermee naar school te gaan weet ik nog zo net niet! :+

Deel Deze Pagina