Het ligt hier een beetje stil! Gaat er nog wat gebeuren i.v.m. die bestelling, of laten we het gewoon zoals het is!??
wat ik echt een beetje jammer vind is dat je niks hoort van de mensen van xboxworld!!! Reageer dan in ieder geval en zeg of het wel of niet haal baar is een een grote order te doen via xboxworld
Ik denk dat het wel haalbaar is want er zijn tochal aardig wat members die zoiets zouden willen hebben En het zullen er nog wel wat meer worden als het op de nieuwspage(mainpage) word geplaatst omdat niet alle leden op het forum komen Ik hoop dat xbw er wat in ziet
Beste mensen ik heb hier xboxlive's t-shirts liggen.Rechtsreeks uit de Gearshop uit redmond,seattle.Ik heb 2 t-shirts van de maat S en 4 van de maat M en 2 van de maat L.De t-shirts kosten 17,50euro+2.50 euro verzend kosten of je moet in de buurt van Eindhoven wonen dan reken ik de verzendkosten niet mee en breng ze ff langs je huis of we spreken een plek af.Dus je moet je maat erbij zitten en je adres waar je woont enz. en de eerste 8 mensen die regeren dat ze er 1 willen krijgen mij rekeningnummer voor het geld over te maken.Als er nog onduidelijkheden zijn.Post ze dan maar.
Ik wil niet moeilijk doen, maar jij vraagt €20 voor die T-shirts terwijl ze daar $6,95 kosten. De dollar ligt nog gunstig, en je gaat toch niet zeggen dat de verzendkosten 50 euro waren? Ik denk dat je ze wel kwijt raakt als je de prijs ff €5 omlaag gooit.
Nu doe jij precies hetzelfde alsdat ze tegen hem deden!! Ik zou zo'n T-shirt gewoon in het weekend dragen, gewoon een beetje chillen thuis of bij vrienden, maar om ermee naar school te gaan weet ik nog zo net niet!