Dat vermoede heb ik ook .. 30 november afwachten ...dan krijg ik namelijk een e-mailtje van M$ op mijn "engelse" adres
Bij ADSL kan je GEEN nummer bellen, ADSL maakt gebruik van een aparte lijn die een 'directe' verbinding heeft met je provider. In de telefooncentrale waarop je bent aangesloten wordt een ADSL modem neergezet, hierna moet je (in mijn geval vaste) IP adres worden opgenomen in een router waarna je bij gebruikmaking van de username en password een verbinding maakt met je provider. Ben zeer benieuwd of we in Nederland ook mee kunnen doen met de beta, dus binnenkort zoeken naar de Live-kits op internet.
www.xbox.com/uk/live/ Ik moet nog ff de andere gegevens zoeken... Als het goed is krijg je een e- mail van M$ met de url ... naar de shop en een cookie, zodat je mag inloggen NB alleen UK, Gemany en France krijgen zo'n e-mail Trick ... geef een bestaand UK adres op( iemand die jij vertrouwd) .. maak een e-mail adres aan ... en wacht op je e-mail... en presto je kan hem dan bestellen en dan af laten leveren op dat adres...
ehm kan je ze vanaf 30 november in de winkel kopen dan die beta pakketten want ik ga 21 december naar newcastle dus dat zou wel gaaf zijn.
Vreemd, Microsoft wist mij te vertellen dat het weldegelijk mogelijk was om mee te doen aan de betatests als je een XBL kit hebt uit Engeland. Hij wist me echter niet te verzekeren of de verbinding optimaal zou zijn maar het moet werken als het goed is....
Ja man vind ik ook echt jammer..... Ze zien Nederland egt als Miertje in de game wereld. we moeten effe goeie game makers hebben en geen davilex ofzo
ja!, je bedaalt voor het pakket 60 euro en je hebt daarbij een jaar abo daarna kost het naar verluidt 10 euro per maand je moet ook een credit card hebben, want niet alle downloads zijn gratis