1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld community group?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Erwin van.., 18 apr 2010.

  1. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ziet er netjes uit!
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is natuurlijk een hartstikke tof plan, dat met niet te grote ambities prima uitgevoerd kan worden. Er zal geen speciale ruimte of pagina op de XBW server geplaatst worden, maar op het forum is er voldoende plaats. Als jullie (geen idee wie ik moet aankijken, sorry :+ ) zelf een site opzetten, zullen we daar op de website absoluut naar linken. Als er wekelijks iets georganiseerd wordt wil ik, bijvoorbeeld zo'n game-avond, aankondigen.
    De redactie heeft het druk zat, verwacht van ons dan ook geen medewerking, maar wel samenwerking.

    Als iemand Xboxworld of mij ergens voor kan gebruiken, ik zal dit topic in de gaten houden je me mag me ook altijd PM'en. :)
     
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    hey willem,

    Ik dacht gewoon over een clanPAGE bijvoorbeeld... www.xboxworld.nl/clanpage gewoon een onderdeel van.
    Natuurlijk zijn er geen verplichtingen in de community, maar als je eenmaal heb gezegd dat je komt dan kom je ook gewoon, of je zegt het gewoon af bij de desbetreffende persoon die erover gaat.
    Ik zelf ben geen website held, ik had vernomen dat oldskool hier wel een tallentje voor is :+ over nieuws posten Willem, perfect idee elkaar door linken als het kan.
    Ik kan eventueel de boel managen dingen organiseren etc, maar ik denk eerst dat de crew van xbw hierover moet praten.
    nog even over de verplichtingen, het is altijd leuk als je motto www.xboxworld.nl op live is.
    maar gaat dat zijn allemaal dingen dat komt wel :D,ik denk dat we gewoon moeten wachten wat de crew hier van vindt? en dat we daaruit ranks kunnen maken(taken verdeling) het moet tenslotte wel betrouwbaar zijn!


    edit- kan iemand een voorbeeld page maken? wat hij ervan denkt
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  4. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat het los.:9 Kies een nieuwer spel.

    Het is wel een goed idee trouwens ik wil hier best wat tijd insteken.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    .... Sprakeloos.
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Willem zoals je ziet gaan we kijken wat wij ermee kunnen doen, iemand van het forumteam heeft al antwoord gegeven en we zijn intern aan het bekijken wat de beste oplossing kan zijn om dit te intregeren in het forum. Als het eventueel kan zien wij het zeker wel zitten om dit te integreren op het forum.

    Dit beslist het forumteam en niet een redactielid.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wowa, geloof dat we elkaar niet helemaal begrijpen. ;)

    Ik postte dat er op de frontpage nu geen ruimte voor gemaakt zal worden, maar dat ik absoluut wil meewerken. Ik noem het forum als een optie omdat ik daar niks mee te maken heb. That's all. Xboxworld is in mijn ogen net zoveel een frontpage als een forum. Maar daar verschillen we misschien van mening over, gezien onze functie. ;)
     
  8. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het een leuk idee om de mogelijkheid er in te zetten om allerlei multiplayer spellen er in te zetten, dat als er bijvoorbeeld iemand graag halo ODST achievements wil halen ze het daar kunnen vragen, mensen zich vervolgens op kunnen geven en een avond kiezen.

    En voor spellen die niet zoveel gespeeld worden, zoals fear files (noem maar iets) om die met zn allen weer eens te doen.
    lijkt me een leuk plan! :)
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja zeker

    ik stem voor gears of war ( 1 )
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Daarom zei Gerjan ook dat we het intern aan het bespreken zijn, omdat we willen kijken of we het in het forum kunnen integreren. ;)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb ik helemaal over heen gekeken! :eek:

    EDIT: Is dat dit bericht?

    Dat was voor mij niet voldoende aanwijzing. :+
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik gok deze :9
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh. :cool:

    Morgen maar afspraak met de opticien maken. ;)
     
  14. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6

    Ik denk dat we gewoon alle games doen, als er maar voldoende aandacht voor is.maar dat beslis ik niet:cool:
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk gewoon de nieuwste (Populairste) game, of een game waar nog genoeg mensen zijn die willen boosten.
     
  16. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik ook, maar wat ik vooral handig zou vinden hiervan is games doen die online niet zoveel gespeeld worden. nieuwe populaire games kun je toch nog wel online doen dus dat is minder moeite :)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Geen boosten, dat doe je maar ergens anders..
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Samen iets plannen om achievements te halen is dan wel weer begrijpelijk.
     
  19. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ja maar gewoon in private games
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Laat het nu eerst maar een beetje vorm krijgen, voordat er gesproken wordt over wel of niet boosten. Daarbij: als mensen willen boosten, gaan ze lekker boosten. En mensen die gewoon gezellig willen gamen, gaan dat doen. Dat maakt toch geen zak uit?
     

Deel Deze Pagina