Cup start 10 Oktober op een Zaterdag. Ik ga vanmiddag even alle teams en wedstrijden loten via de XBW Verloter.
Rond 9 Oktober stuur ik iedereen even een reminder met de gamertag die je moet toevoegen voor de wedstrijd.
Bordeaux is kampioen van Frankrijk, vind dat ze er dan wel bij moeten. Je hebt geen 150 posts. En ondanks je al duizende accounts hebt gehad en wel actief bent vind ik gewoon dat je dan bij de reserves moet. Regels zijn regels, sorry man.
Ik ga er van uit dat iedereen hier maar een account heeft. Beetje lame als je dan met een andere account kwam inloggen om mee te doen.
Het is niet triest. Hij houdt zich aan de regels die hij zelf heeft gemaakt. Dat dien je gewoon te respecteren. Organiseer ander zelf een leuk toernooitje
Goed, ik zie het dit keer door de vingers omdat Meowth wel een member is die op duizende accounts hier heeft gereageerd en maar een paar posts van de 150 af is. Daarom zet ik hem in de plaats van Martijn-HH omdat hij de laatste was die mee wou doen en die een plaats had.
Bertan, als ik blijf reageren op je medelijden-berichten kom ik zo bij de 150, haha. E: Ik neem al mijn woorden terug, bedankt Fiasco. E: Oh tegen Daz, leuke wedstrijden altijd.
ah damn ben ik weer te laat xP. Nouja als er iemand niet mee kan doen of als er iemand niet op komt dagen dan wil ik wel meedoen.
Hoezo maak je zoveel accounts? Is zo onderhand je 7e al. Als je het toernooi maar netjes afmaakt, wat je vorig jaar volgens mij niet deed.