Ja inderdaad :-( Maar dat is niet terug te draaien, echt waardeloos die support van Microsoft, een volslagen idiote ban kan je niet aanvechten, heel zwak. Maar ik kan vrijdag 16 oktober spelen FR Thaan..
Manchester City - Inter Milan: 8-1 Inter Milan - Manchester City: 1-5 Zaadloos - Alizor TR = Zaadloos door Mooi doelpunt die in de uit-wedstrijd, heb ze er nog nooit zo in zien vliegen. Ik heb me wel op lopen vreten aan de hoeveelheid kansen die ik niet verzilverde
Net 5-1 verloren van Vriendloos. Vond mezelf beter spelen dan in de eerste wedstrijd. Heb toch wel een paar schoten op doel gehad. M'n doelpunt was trouwens echt een lucky afstandsschot met Sneijder. Ik wou de bal afpakken maar had de B knop ook ingedrukt zodat een teammate druk zou zetten. Onderschepte ik opeens een paas en bam meteen een schot over de keeper heen .
Dan hield ik me nog in omdat ik nog voorstond, als ik achtersta is het helemaal erg. Dan scheld ik gewoon de Nederlands van Dale bij elkaar
Ben benieuwd wie me volgende tegenstander word, zal vast niet weer zo makkelijk gaan ben ik bang. Gelukkig doet Man City niet echt veel onder van een 5 sterren team
Het is alleen nog even wachten op viktortje007 tegen FR-thaan en ExoSkeleton tegen Zeepsop. Zaterdag moeten ze gespeeld zijn.
Wint die 8-1 en 5-1, en dan nog schelden, hoe bedoel je perfectionistisch Als je net zo fanatiek bent met school/werk, dan zal je het vast ver schoppen Vroeger werd ik ook wel eens kwaad, maar tegenwoordig helemaal niet. Met Fifa 10 heb ik ook potjes gehad dat je contant in de aanval bent, kans op kans creëert, en dan bij een counter nog met 1-0 verliest. Jammer dan Nog even een berichtje aan Fiasco, je kan mij van de reservelijst afhalen. Heb het spel verkocht. Als ik wil worstelen koop ik wel Smackdown vs Raw, maar ik doe een stapje terug naar FIFA 09. Die vind ik beter. Alle "verbeterpunten" van FIFA 10 vind ik wat minder goed uitpakken.
Valencia - Chelsea 2-2 Chelsea - Valencia 1-1 Beslissende wedstrijd met 7-0 verloren, dus lijkt me duidelijk
Neh, is alleen maar met voetbal. Echt voetbal, Fifa, voetbal kijken ik kan niet tegen me verlies daarmee