1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld Cup 2009

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fiasco, 25 sep 2009.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Oké!

Real Madrid - AC Milan 1-4
    AC Milan - Real Madrid 1-2
    AC Milan - Real Madrid 1-0

Het ware hele spannende potjes.
    Bij het eerste potje kwam Real Madrid terecht op voorsprong, waarna ik vlak voor rust gelijkmaakte. In de tweede helft was het geluk aan mijn zijde en ging vrijwel elke bal erin.

Bij het tweede potje kwam ik in de 44ste minuut op 1-0.
    Ik leek dus in veilige haven maar in de 60ste minuut scoorde Madrid terug.
    In de 70ste minuut maakte Real ook met een mooie goal 1-2.
    We wisten beide niet van de punten regel (ik twijfelde) dus ging ik maar op de aanval en Real ook waardoor het nog een spannende wedstrijd werd waar ik mazzel had dat Madrid de bal er niet inkreeg.

Na het potje kreeg ik felicitaties van Nathanael en ging ik nog ff de regels checken.
    We moesten een 3de potje doen.
    Hierin ging het erg gelijk op en scoorde ik in de 40ste minuut met Huntelaar uit de kluts de enige goal.
    In de 2de helft heb ik wat behoudener gespeeld waardoor Real niet veel kansen meer heeft gekregen.
    Over 3 wedstrijden was er geen echte winnaar aan te wijzen, ik heb geluk gehad.

Mijn doelpuntenmakers:

Huntelaar 3
    Ronaldinho 1
    Pato 1
    Ambrossini 1

Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Volgende ronde! Zelfde regels, 27 Oktober moeten ze gespeeld zijn!

Vriendloos - Manchester City
    Bertan88 - Liverpool

ExoSkeleton - Chelsea
    Godfrey - Lyon

Robbin92 - Bayern Munchen
    Meowth - Juventus

viktortje007 - AC Milan
    Sikory - Sevilla

3. Meowth

Meowth Guest

Gamertag is veranderd naar Kale poes trouwens, en Robbin wanneer kan je?

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Spannende potjes ja, vooral in de 1e wedstrijd zat het me niet mee.. 3e wedstrijd kwam ik niet meer tot goede kansen dus vind ik toch dat je het over 3 wedstrijden verdiende. In ieder geval leuke potjes en het ging beter dan ik verwacht had!

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Sikory = Sevilla
    Viktortje007 = AC Milan

AC Milan - Sevilla 2-3
    Sevilla - AC Milan 2-4
    AC Milan - Sevilla 3-0

In het eerste potje stond Milan met rust 2-0 voor maar heeft Sevilla met een dikke comeback er 2-3 van gemaakt.
    Het 2de potje stond Milan ook 2-0 voor, werd het 2-1 en heel spannend, werd het 3-1.
    Werd het 3-2 en weer hel spannend, en werd het 4-2.
    In het laatste potje hebben we beide onmogelijke kansen gemist, met name in de tweede helft.
    Het was iig heel spannend en had beide kanten op kunnen gaan.

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Je bent lekker bezig hé viktortje :p

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Manchester City vs. Liverpool: 6-1
    Zaadloos vs. Bartan88

Deze game begon goed maar er kwam steeds wat meer lag bij kijken. Wat jammer was van de wedstrijd kwaliteit en heb mede daardoor ook veel kansen gemist. Uitslag was dik verdiend aangezien ik veruit de meeste kansen/schoten had en ook meer bal bezit. Bartan heeft besloten het hierbij te laten en geen uit-wedstrijd te spelen

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Oké, geupdate.

Nu alleen nog:

ExoSkeleton - Chelsea
    Godfrey - Lyon

Robbin92 - Bayern Munchen
    Meowth - Juventus

9. Meowth

Meowth Guest

Robbin, ik invite 'em steeds maar hij reageert maar niet. =(

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Stuur hem dan eens een bericht of hij wilt spelen voor de XBW Cup inplaats van alleen een invite. Sommige mensen accepteren die niet zomaar, ik accepteer invites ook bijna nooit. ;)

11. Meowth

Meowth Guest

Ik zal je wijze raad volgen. :)

12. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Oke, WTF!! Je hebt me 1 keer geinvite en toen wilde ik reageren dat ik niet kon omdat ik zelf moest voetballen viel mijn xbox live uit. Daarna heb ik geen invite meer gezien hoor...

13. Meowth

Meowth Guest

Jawel hoor, maar ja, wanneer kan je?

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ga nou eens gewoon spelen man, dit toernooi is gestart 25 september en na een maand zijn we nog niet eens klaar met de 2e ronde. Beetje irritant dat nu al die toernooi door elkaar lopen. Als je niet van plan bent te spelen meldt jezelf dan af en houd het niet onnodig op.

15. robbin92

Leuk Bevonden:
    10

27 OKTOBER MOETEN DEZE WEDSTRIJDEN GESPEELD ZIJN!

We houden helemaal niets op... We spelen gewoon zo snel mogelijk.
    Vanavond ben ik denk ik wel online Meowth!!

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, maar dat betekent toch niet dat je het ook echt op 27 oktober moet spelen?

Maar goed, je hebt gelijk deze keer ik was niet dat er zo'n lange sluitingsdatum was

17. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Natuurlijk betekent het niet dat ik ga wachten met spelen tot de 27ste. Ik probeer mijn potjes gewoon zo snel mogelijk te spelen, maar het kan dan ook wel eens gebeuren dat ik er een paar dagen achter elkaar geen tijd voor heb.

18. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Meowth, kan je vandaag? Zo ja, hoe laat?

19. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Dernet joint Meowth mijn party en vraagt of ik wil spelen. Ik zeg dat ik even het potje afmaak en dan kom. Ik maak mijn potje af en wil dan tegen hem spelen dus stuur hem message + game invite. Hij zegt dat hij me niet kan joinen, ik heb het niet gezien, maar dat kan gebeuren. Wil ik via 10 versus 10 proberen (wat altijd lukt) joint hij mij ineens niet meer, omdat hij clubs gaat spelen...

EDIT1 (23:57) 22-10:
    Om half 12 een bericht gestuurd of hij nog wilt spelen, krijg ik niks terug. Nu net nog een keer geprobeerd, maar krijg weer geen reactie. Als je geen zin hebt om te spelen geef je dan gewoon niet op...

EDIT 2
    Rond 1 uur weer een message gestuurd, maar weer geen reactie terwijl hij wel online was..
    Ik probeer het nu nog 1 keer (16:45), benieuwd of ik reactie krijg op mijn message. Nu (16:58 ) nog steeds geen reactie, ik geef het op..

Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  20. Meowth

Meowth Guest

Ten eerste, ik kon niet joinen, game session niet available en dat probeerde je voor zo'n 15 minuten, toen moest ik gaan clubben en dat zei ik ook tegen je.

Vandaag kan ik om 21.00 - 0.00 ~
    Morgen kan ik de hele dag, maar als ik moet clubben moet je mijn party joinen.

Dan invite je me gewoon met online team play.

Deel Deze Pagina