Het iniatief zal niet meer vanaf mij komen, jij moet mij maar inviten, want je neemt geeneens de moeite om te zeggen dat je niet kan.. Als je aan het clubben bent kun je zeker geen messages meer beantwoorden... Vanavond ga ik naar Feyenoord dus dan zal ik niet kunnen.
Jij hebt het wel heeeeeeel vaak dat mensen nooit op jou reageren hé? Vraagje, stel dat Robbin niet zou reageren (wat ik niet geloof aangezien hij gister de hele avond bij ons in de party zat en dus online was en klaar om te spelen) zou je dan 'blij' zijn om door te mogen? Ik zou er namelijk geen flikker aan vinden om zo door te gaan
Ik hoop dat jullie ze in ieder geval spelen, moet wel lukken. Van Godfrey en ExoSkeleton niks meer gezien, zal ze even een PM sturen.
Thnx voor de PM Fiasco, mijn excuses dit toernooi was er even helemaal bij in geschoten. Ik ga Godfrey direkt toevoegen.
Ten eerste, ik speel deze wedstrijd sowiezo. Ten tweede, ik reageerde wel: Ik ga clubs doen, nadat ik zijn gameinvite accepteerde maar het niet met ''Game session not available''. Ten derde, waarom moet jij hier mee bemoeien? :|
Ten eerste, dan mag je wel wat meer iniatief tonen en doen of je er zin in hebt Ten tweede, ik stuurde je daarna een 10 vs 10 invite en daar ben je nooit ingekomen, ik keek toen nog en je zat nog niet in een potje clubs. Je had gewoon nog kunnen spelen. Anders had je het potje af kunnen maken en dan tegen mij kunnen spelen. Ook reageer je gisteren en eergisteren niet op mijn pm's, komt ook niet erg aardig over. Ten derde, hij heeft gelijk dus daarom mag hij zich er mee bemoeien
Noem een andere keer van me dan, Vriendloos? Robbin, zoiets heet de kleedkamer, daar wachten we op een wedstrijd, en ik speel niet alleen 1 wedstrijd. Heb geen pm's gekregen, wel berichten, maar dan zit ik vaak in een potje (clubs). Gewoon niet meer zeiken en morgen spelen, klaar. Edit: Anders gaan we nu spelen? Stuur een pm via xbw, en ik kom online.
Je kan toch op berichten antwoorden als het rust is of tussen de potjes in of doet je xbox guide button het dan ineens niet meer? Ik ben ook gestopt met clubs om het potje tegen jou te spelen, het maakt toch niet uit als je even 2 potjes clubs mist..? En wie begon er met zeiken: Wat doe je nu de hele tijd zelf?
Ik vind het wel appart dat Kale Poes aka Meowth bij mijn tournooi als 2de van de 16 alle poulewedstrijden heeft gespeeld terwijl hij hier problemen heeft..
Ik ook, maar ik heb het zovaak geprobeerd en werd zovaak genegeerd dat ik het nu aan hem laat om mij te inviten en dat kan nog wel even duren denk ik.