1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld Forumvraag: Bestaan moeilijke games nog?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 15 dec 2008.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog 3 moeilijke.

- Shinobi PS2
    - F Zero GX GC
    - Battletoads NES

Wat een horror als ik eraan terug denk. :x

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    CoD op Veteran is wel knap lastig, maar dat is gewoon omdat 2 kogels = dood...
    En Geometry Wars 1 en 2 op XBLA zijn niet te doen :mad:

3. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, eindelijk kan ik het kwijt. Ninja Gaiden 1 is niet moeilijk. Heb het spel op verschillende systemen gespeeld ( het laatst op de ps3 ) en speel er toch wel aardig makkelijk doorheen. Ninja gaiden 2 vind ik daarintegen wel een stuk lastiger. Dit spel is soms vaak ook erg oneerlijk en dat idee had ik bij deel 1 niet. Bijvoorbeeld die worm in die groene tunnel van deel 2, gaat allemaal veel te snel en je ramt maar wat op die knoppen.

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Geometery Wars is echt lastig! Heb nog steeds pas 2 achievements daarmee!

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik sluit me helemaal bij je aan! ;) Vond 2 oneerlijk moeilijk, en deel 1 NIET moeilijk.

En de genoemde spelletjes even in de lijst zetten. :)

6. mylittleanus

mylittleanus Guest

de complete megaman serie op de nes of megaman9 op xboxlive wat een lastige games zeg
    maar zeker de moeite waard!

7. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ik weet de naam niet meer maar die ene game die ruben van gamekings zo geweldig vind.

Die shooter :p!

edit: Operation Flashpoint! en de achievement van dead rising dat je 5/7 dagen moet overleven ( waar je geen save kan gebruiken en 5 dagen moet overleven, 14 uur achter elkaar spelen is. Beste spel ooit gemaakt though).

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  8. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat schiet ook weinig op;)
    al weet ik ook de naam niet meer, dat ene spel met die ridder dat je het kasteel in moet. op de nes en in de arcade. zo moeilijk dat ik niet eens voorbij t 1e scherm kwam:mad:

Edit, Dirk heette die ridder dacht ik!

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    In Smash TV alle achievements halen is onmogelijk! dan mag je door het hele spel heen niet 1 keer dood gaan.. en als je het ook maar even gespeeld hebt weet je dat dat onmogelijk is..

10. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Geweldig he hoe sommige mensen spellen ervaren. Ik vind het op normaal nog wel lastig zo nu en dan. Hahahaha En dan gaan roepen dat Veteraan een leuke uitdaging is. Damn.... Zo zie je maar. Is maar goed dat je moeilijkheids graden kan kiezen. Anders zou toch vaak 1 partij de klos zijn.

Wat mij betreft dus, ja er zijn heel veel moeilijke games ;)

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De "moeilijke" spellen uit de startpost heb ik nog nooit gespeeld, dus daar kan ik niet over mee praten.
    Maar tegenwoordig wordt wel alles veel makkelijker gemaakt doordat je verschillende difficulty levels hebt en er 1001 guides/walkthroughs op het internet te vinden zijn.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    F-Zero GX! Geweldige game en wat een heerlijke uitdaging. De verhaallijn op Hard was echt een hel. En de Cups ging me nog wel aardig af, had volgens mij de meesten wel op de moeilijkste stand gehaald, zeer leuke game!

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    QFT

Geomatry Wars is alleen voor de echte die-hards.
    Gewoon lekker achterlijk naar het beeldscherm staren en op de controller bashen!

Ik heb daar ook maar 2 achievements

14. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Heel raar dat Dead Rising er niet bij staat?
    Toch wel de moeilijkste.

En bij arcade sowieso:
    Megaman 9
    Metal Slug

15. star-saber

star-saber ZW Xbox Crew

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond ghost and goblins altijd wel aardig pittig op de C64

dat spel met dirk erin is dragons lair

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Devil May Cry...
    Tandjes, wat een lastige game.

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hier had ik idd ook sommige stukken die ik maar opnieuw blééf laden.. Maar dat is wel een kwestie van opnieuw proberen, proberen en nog eens proberen. De AI spawnt altijd gelijk dus na een tijdje snapte je dan een patroon en zo kwam je erlangs.
    Toch niet echt heel moeilijk dus als je er zo over nadenkt. Vooral veel proberen.

Terugkomend op Geometry Wars 2 (kheb deel 1 niet gespeeld), bij die Smile achievement kan je ook niet tussentijds opslaan per level..

18. Crazy Killa nl

Crazy Killa nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MC LA wordt door veel mensen als moeilijk bestempeld...
    verder vind ikzelf DoA 4 zeker niet makkelijk, maar misschien is dat ook gewoon een voorbeeld van oefening baard kunst.

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ninja Gaiden was voor mij ooit de moeilijkste game die ik ooit gespeeld had, maar inmiddels is het mijn makkelijkste game. Kan raar lopen. :9

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Chronicles Of Riddick: Escape From Butchers Bay.

Niet zo zeer echt verschrikkelijk moeilijk, maar meer dat je veel moet nadenken bij die game, en vooral slim moet spelen. Sowieso ijzersterke game, en mijn beste herinnering aan de spelconsoles :cool:

Deel Deze Pagina