Ik kan me eigenlijk geen echt moeilijk xbox of xbox 360 spel voor de geest halen, tuurlijk zijn er spellen die als je ze op de hoogste moeilijkheidsgraad zet aardig lastig kunnen zijn...maar meer dan dat ook niet. Ik weet nog dat er een paar nes spellen waren die mij echt te moeilijk waren om uit te spelen hoeveel ik ze ook speelde:
ninja gaiden 1(nes): de laatste 2 werelden waren zo belachelijk moeilijk en je had maar 3 levens. Als je 3 keer dood ging moest je weer aan het begin van die ubermoelijke wereld beginnen. 3 keer lukte het me om bij de eindbaas van de laatste wereld te komen en 1 keer lukte het me hem te verslaan. Maar ja toen kwam de 2e eindbaas van de laaste wereld!!!!!!!!!!!!!!!!(toen ik klein was dit spel echt minstens 100 uur gespeeld ofzo)
Bayou Billy(nes): voor de meesten een wat minder bekend spel denk ik. Het was een soort van mix tussen double dragon, racen en house of the dead achtige schietelementen die per level wisselden. De vechtlevels waren het leukste en ook gelijk het moeilijkste. Vooral het laatste level waar de 2 eindbazen truuk ook gebruikt werd, en als ik het me goed herinner bestond de 2e eindbaas van het laaste level ook nog eens uit 2 bazen tegelijk. 2 keer tegen die oersterke tweeling geknokt. Ik heb dit spel 3 of 4 weekenden gehuurd en gespeeld, tevergeefs.
Double dragon 3(nes): Deel 1 en 2 had ik al meerdere malen uitgespeeld, dus toen ik deel 3 in de videotheek zag liggen was ik dolgelukkig. Echter thuisgekomen ging ik al 10 keer gameover in het eerste level!!!! Toen ik het hele weekend doorgespeeld had kwam ik niet verder dan het derde level!!!! Ik gaf het op, dit deel van double dragon speelde zo anders dat deze toen 11-jarige double dragon veteraan het na 1 weekend al opgaf. Later heb ik het spel nog een keer samen met vrienden op een emulator gespeeld, zonder stiekem te saven enz hoor Na een lange avond lukte het ons bij de eindbaas te komen, en die sloeg nergens op!!!! Ze schiet keihard en snel magick shit op je en verdwijnt elke seconde naar de andere kant van het scherm. Het was echt niet te doen
Deze game was vroeger op de snes mediocre, als 12 jarige heb ik hem toen uitgespeeld. Je kreeg op de snes geloof ik 4 of 5 continues.
Laatst bewerkt: 16 dec 2008