1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld Forumvraag: Halo - What's next?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 feb 2009.

1. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    ik geloof dat de meeste mensen een samenwerking van Halo met infinity ward samen zien.

Halo of duty: Alien warfare

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat fucked de hele gameplay mechanics op van Halo, Halo is alles wat COD niet is.

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Halo Lego.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    De Halo-franchise heeft me nooit echt geboeid (Ik heb zelfs Halo 3 niet in mijn toch wel grote collectie). Maar ik zou het stom vinden van Microsoft om na de overige titels te stoppen met de Halo-franchise. Dat gaan ze ook niet doen. Waarschijnlijk komt er gewoon een nieuwe ontwikkelaar wat Halo waarschijnlijk ook een frisse wind geeft.

5. sjoertje

sjoertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een HALO RPG, iedereen die in warthogs door een futuristiche stad racet!

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog niet eens zo'n heel slecht idee

7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen van mij wel meer op de verhaallijn ingaan.. Eventueel zelfs het gevecht van een andere kant bekijken. Natuurlijk mis je dan het epische Master Chief gevoel maar het lijkt me toch gaaf.

8. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 4 een FPS-shooter.
    Met bots en Horde mode.
    Met een Evil Masterchief & een goeie Masterchief :p.

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    -________________-

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Halo Lego ook een leuk idee. Leuk voor de kids om met LEGO thuis te spelen en leuk voor iedereen om op de Xbox 360 te spelen. :+ EIgenlijk is LEGO ook voor iedereen leuk...

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Mischien dat je de Halo Graphic Novel er nog bij kan zetten, is toch ook een heel belangrijk product in het Halo universum geweest, en zitten ook grote delen van het verhaal in. :D

Verder is indd het Halo verhaal super goed, maar niet heel geniaal ofzo, er word gewoon heel veel toegevoegd, maar erg briljant, technisch en geniaal zit het niet in elkaar. :p

Maar verder zou ik graag een Halo 4 zien, en een Halo film. Halo Wars is ook cool en precies wat een RTS zou moeten zijn op een console, maar verder kijk ik het meest uit naar Halo 4 (en 5, 6 e.d. :D) en een film. Echter heb ik het liefst zo veel mogelijk Master Chief. :D

Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is die Graphic NOvel niet Uprising, of waren dat alweer aparte strips? Maar 's done...

Iemand die nog iets te melden heeft inzage dit zéér interessante onderwerp? :+

13. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou eigenlijk meer een vraag dan. Is 't al duidelijk wat bungie dan vanaf nu wel gaat doen? Want halo willen ze niet meer (ben benieuwd voor hoe lang ze dat niet willen).

Deel Deze Pagina