Brotherhood is langsgekomen. Veel te laag op de lijst btw. Beste AC die gemaakt is. Die zat beter in elkaar dan AC 2. Al had AC2 wel iets meer sfeer en het wow effect.
Ik snap hem ook niet. Zal wel door de naam komen. SP na drie levels al mee gestopt, vijanden waren zo dramatisch slecht, buiten belichting en gezichten was het niks. Multiplayer lijkt me ook wel duidelijk.
Eerste ronde had ik er nog per ongeluk op gestemd. Impuls klik. 2e ronde ben ik er ver van uit de buurt gebleven.
Alleen de interactie met Cortana en MC was leuk, voor de rest zielloze vijanden. Weet ook niet meer waarom die vijanden er überhaupt zijn
Je vergeet Modern Combat en mag ik ook los op BFBC2: Vietnam stemmen? maar we kunnen toch niet verbaasd zijn op een xbox forum dat een Halo game wat hoger staan dan je zou denken ? zou pas raar zijn als hij boven 3 stond
Toen ik mn oude xbox360 (premium) had vervangen door een nieuwe xbox (super slim), kreeg ik Halo 4 er ook nog bij en wat andere spellen. Halo 4 nog niet eens gespeeld, ben gewoon niet benieuwd. Na Halo Reach was ik wel een beetje klaar.
Vind ik ook, maar de was bedoeld omdat dit spel nooit op 1 zou staan. Het spel staat niet eens in de lijst. Ik had ook geen enkele interesse in het spel, totdat je een paar maanden terug een gratis weekend had op steam. Sindsdien ben ik verkocht. Iedereen onderschat het spel, terwijl het beter is dan Mario Kart.
De eerste Sonic & Sega All-Stars Racing best veel gespeeld, was een heerlijke game. Tweede deel ook via Steam gekocht en kan best wel beamen dat veel zeggen dat het de beste kart-game tot op heden is, denk ik wel mee eens. Maarja laatste leuke Mario Kart was dan ook op de Gamecube imo. Wii amper gespeeld en 3DS vond ik echt te slecht, niet normaal.
Halo 4 beter dan Mass Effect 3, Brotherhood, Bioshock Infinite en Tomb Raider .. ahahhaha, ben erg benieuwd naar de Top 10. Als Gears 3 en Forza 4, Batman AA, Dirt 2, L4D2, Borderlands 2, Mass Effect 2 en Battlefield BC 2 om er een paar op te noemen niet hoger staan kan ik de top 30 niet serieus nemen hoor... En Gears 2 staat ook te hoog werd alleen gered door Horde mode die was vet ..
Borderlands 2? HA! Dat is een game wat ik helemaal niet terug in de lijst wil zien. Wat was die slecht.