Ik vraag me nog steeds af hoe het me gelukt is om de speedruns te halen. De time trials zijn al lastig genoeg, maar daar heb je meestal maar een minuutje concentratie nodig. Maar de speedruns duren zo een 10 minuten, en dan moet je het vrijwel foutloos doen... Level 2 en 9... oh god.
Level 7 was imo het ergste. Dat begin op die boot was K-U-T tijdens een speedrun. 9 had als enige moeilijke gedeelte de server room, de rest was heerlijk.
17e is meer dan genoeg, hoezo hoger? Ik vond het een mooie en unieke game, maar vond het niet heel erg boeiend. edit: wanneer kunnen we nou een XBLA lijstje doen ? Ik vond daar de tofste en meest unieke games tussen zitten namelijk. Zo'n lijst is voor mij ook een stuk boeiender.
Qua gameplay zo gruwelijk vet die game, al die runs tot in perfectie uitvoeren en telkens je eigen tijd proberen te verbeteren.
Ik heb daar niks mee Ik kan daar zelfs heel slecht tegen. Trial vond ik een leuke game, maar ik vrat mezelf helemaal op als ik die tijd niet verbeterde.
Duurde echt pas een paar jaar later voordat ik deze gespeeld had. Vond het oke en de combat was goed. Maar heb er niet op gestemd volgens mij. Daarvoor had het te weinig impact voor mij.
Nja vond het ook een vette game maar toch idd geen impact. Misschien door de korte speelduur en lage moeilijkheidsgraad.
Ik vind het 1 van de beste action adventures die ik ooit gespeeld heb graphics, combat, pacing, verhaal, voice-acting, de metroidvania achtige opbouw van de wereld,.. alles klopt als het geen Batman game was geweest was het nog steeds goed geweest maar die geweldige license maakte het helemaal af combat systeem is nog steeds onovertroffen in de categorie easy to pick up, hard to master
Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk. Je merkt toch dat er veel fanboy-gedrag is bij het beoordelen van gameseries. Arcade titels staan vrijwel allemaal op zichzelf en derhalve is het veel interessanter en gevarieerder om zo'n lijst eens kritisch te bekijken.
Ugh, hipster arcade-games. Op één vast Castle Crashers, Trials, of Limbo. Het is net zo goed zo voorspelbaar als retail-games.