Ik heb heel veel arcade games gekocht maar de meeste amper gespeeld, Minecraft, symphony of the night, limbo en die ene side scrolling shooter/adventure/metroidvania game waar ik de naam even kwijt van ben zijn de uitzonderingen denk ik En state of decay, maar dat was geen goede game. Wel boeiend en barstensvol goede ideeen maar technisch een drama
Haha die ja! Dat was denk ik de eerste arcade game waar ik net zoveel lol aan heb gehad als een retail game
Braid is al lang vergeten! Hoop ik. TWD zal winnen. Wat niet onverdiend is natuurlijk. Hopelijk ga ik iig geen Fez, Limbo, Braid, Bastion etc terug zien. (vorig jaar hadden jullie iig op deze top 10 gestemd; vanaf 5:20) Mijn toppers... de Trials games, Shadow Complex, Lara Croft, BROTHERS!!, Fruit Ninja , Boom Boom Rocket, Geometry Wars 1 + ², Pacman CE DX, Battlefield 1943, Splosion Man, TWD, Rock Band Blitz, Beyond Good & Evil, Keflings, The Maw, Monday Night Combat, Serious Sam HD, Monkey Island SE, Bomberman en Hexic kan natuurlijk ook niet missen op zo een lijst.
Voor arcade-games moeten we nog even kijken wat makkelijk is, gezien niemand in een lijst gaat stemmen met meer dan 600 titels.
Had hem wel in de top 10 verwacht eigenlijk. Iedere keer als ik AC1, AC2 en Brotherhood voorbij zie komen word ik treurig. De AC games worden denk ik nooit meer zoals die drie.
Nog geen GTA 5 gezien, laat me raden dat is de nummer 1 game? Dan neem ik het lijstje gelijk al niet serieus!
Dragon's Dogma of... wacht...die zat al niet meer in de 2e ronde. Dan Blur! ... Bulletstorm? Bayonetta? Allemaal niet? IK HAAT JULLIE edit: Zat Portal 2 in de 2e ronde? Is er nog hoop voor de mensheid?
Ik mag hopen dat Oblivion in de top 10 staat, anders zijn jullie echt niet meer serieus te nemen Borderlands 2 imo hoort er ook in te staan, maar dat zal wel niet..