Qua sfeer vond ik RDR beter maar op alle andere gebieden prefereer ik toch GTA V. Dus wat mij betreft terecht dat die nog hoger staat
Dat moment dat je Mexico binnen kwam was echt fucked bij mij. Meteen zo'n cougar achter me aan. From the iFii 9000
Ik heb ook niet zo veel met westerns, maar Red Dead Redemption was erg goed. Goed verhaal met een charismatisch hoofdpersonage. Ik weet niet of deze titel ook in het 'sandbox' genre valt, maar RDR is de enige titel die ik binnen dit genre heb uitgespeeld. Een GTA vind ik te verschrikkelijk voor woorden. Constant rijden van A naar B. Dit zit ook in RDR, maar met je paard op die uitgestrekte vlakte was het wel een genot.
Gears 1 is het spel wat mij liet inzien hoe ontzettend gaaf co-op kan zijn. Er is geen enkel spel wat ik zo vaak heb uitgespeeld als Gears 1. Ik ben nu wel klaar met de serie, maar deel 1 zal ik niet snel vergeten
Die trailer blijft echt nice .. Gears of War en Forza 2 waren toentertijd de reden voor mij om van Sony naar 360 te gaan.. Terecht in top 3 alleen denk niet dat Forza in de top voorkomt ..