Skyrim is toch geen slechte game. Morrowind > Skyrim > oblivion wat mij betreft want Oblivion was al wel versimpeld t.o.v Morrowind maar qua interface niet gestroomlijnd Skyrim wel
Skyrim heeft een goede interface? Ha! Onbegrijpelijk dat die game zo hoog staat. Maar goed, daar heb ik het al vaker over gehad en ik weet dat ik in dat opzicht inderdaad geen goede smaak heb. Blijkbaar.
Ja vind ik wel, ik vind dat xmb achtige systeem veel sneller dan het oude systeem van Oblivion wat toch eigenlijk nog een PC overblijfsel was Inventory management was nog steeds niet echt handig, te weinig sorteer opties en categorieeen maar al met al vond ik het een enorme verbetering, zou echt niet meer terug willen daarnaast was eindelijk draken in een TES game natuurlijk erg vet en was de wereld weer geweldig vorm gegeven maar ja, ik ben ook niet echt onpartijdig wat dat betreft.. ik vind alle bethesda open world games geweldig
Of Skyrim nou op 2 of 1 staat, allebei een verdiende plek. Skyrim was geweldig. De sfeer, de karakters, de enorme wereld. Draken. En het menu was ook netjes.
Ik vond Skyrim ook erg nice en iig vele malen beter dan Oblivion. Alle grotten in Oblivion waren hetzelfde. Skyrim werd bij mij echter verpest door de lange laadtijden.
Oh man, een TES game zonder laadtijden,.. alleen daar zou je toch al een next-gen console voor kopen Welke dan ook beter was, ik kan niet haten op een Rockstar spel en een Bethesda spel op 1 en 2 eventueel het hadden van mij Fallout 3 en RDR mogen zijn maar welke het ook zijn, als ik kijk naar de afgelopen generatie zijn de games van die studios wel echt de top van de SP games geweest
Eerlijk gezegd was het me nog niet eens opgevallen dat MP3 niet was langsgekomen. Ik vergeet iedere keer het bestaan van die game, terwijl ik em zelf ook heb
Ja , dat snap ik ook niet ik zou ze zelf allebei denk ik wel in mn top 10 hebben staan er is geen grappiger game dan Portal 2 , en MP3 is technisch misschien wel de beste 3rd person shooter van de vorige generatie
Ieder zijn eigen smaak; daarom zijn dit soort lijstjes ook nutteloos. Ze zijn alleen leuk om eens terug te denken aan hoe jij de games vond toen/nu. Klagen op welke plaats een bepaalde game staat (of niet) heeft totaal geen waarde.
Heeft geen waarde. Maar is wel leuk om te doen. Ik denk niet dat iemand hier serieus boos is dat game X niet op plaats Y staat. Tenminste, dat hoop ik. Behalve die weirde gozer met die batman avatar. Gears 2 ofzo moest op 1. (ik heb ook voor mezelf een jaar geleden oid mijn persoonlijke top 25 gemaakt. Misschien dat ik het over een tijd weer doe, nu de generatie vrij definitief voorbij is. Eens zien of er verschillen zijn.)